اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیامی

آیت‌الله سیستانی ارتحال حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: آیت‌الله حاج سیدعلی حسینی‌سیستانی مرجع تقلید شیعیان جهان در پیامی ارتحال عالم ربانی مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ‌الاسلامی را تسلیت گفت و از مقام علمی و عملی وی تجلیل کرد.

آیت‌الله سیستانی ارتحال حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بصیرت، در پیام تسلیت حضرت آیت‌الله سیستانی آمده است: «درگذشت عالم ربانی و عبد صالح آیت‌الله آقای حاج شیخ غلام‌حسین شیخ‌الاسلامی را به حضرت بقیةالله ارواحنا له‌الفداء و نیز به علماء اعلام و حوزه علمیه و عموم مردم متدین و وفادار مشهد مقدس و به‌ ویژه به فرزندان مکرم، دامادهای معزز و دیگر افراد خاندان محترم ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

این عالم جلیل‌القدر عمر پر برکت خود را یک سره با پرهیزگاری و صلاح و سداد گذرانیدند و در طول سالیان متمادی با رفتار و منش علمی و عملی خویش چهره‌ای نورانی و فراموش نشدنی از خود در خاطره همه کسانی که با ایشان آشنا بودند، باقی گذاشتند.

از خداوند متعال علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه برای ایشان و اجر جزیل و توفیق برای بازماندگانش مسئلت می‌کنم».

شایان ذکر است، عالم ربانی و واعظ گران‌قدر حجت‌الاسلام و‌المسلمین حاج شیخ غلام‌حسین شیخ‌الاسلامی از ائمه جماعات و وعاظ قدیمی شهر مشهد و استاد ادبیات مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله سیستانی پس از گذراندن یک دوره بیماری در 22 مرداد ماه در سن 100 سالگی دارفانی را وداع گفت.

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ‌الاسلامی از سوی آیت‌الله حاج سیدمحمدباقر شیرازی روز چهارشنبه از ساعت 21 تا 23 در محل موسسه حضرت صاحب‌الزمان (عج) مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول