اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

نگاه بلند مقام معظم رهبری نظام را به هدف اصلی می‌رساند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: نگاه بلند مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان نظام و انقلاب را به هدف اصلی و اساسی خود می‌رساند.

نگاه بلند مقام معظم رهبری نظام را به هدف اصلی می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در دیدار با استاندار و معاونان استاندار بوشهر اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب و برخورداری مردم از امکانات از جمله اهداف اصلی انقلاب بوده و از انقلاب نیز همین انتظار بوده که گام‌های بلندی را برای مردم در بخش‌های مختلف بردارد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب گام‌های بلندی در مسیر محرومیت‌زدایی در کشور برداشته شده و خدماتی نیز که دولت‌ها انجام دادند قابل تقدیر است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اضافه کرد: دولت فعلی نیز خدمات ارزشمندی داشته اما آنچه بیش از دیگر خدمات ارزشمند بوده ساخت مسکن در مناطق مختلف کشور بوده است.

گزارش استاندار بوشهر امیدوار کننده بود

حسینی‌بوشهری با اشاره به تلاش مسئولان استان بوشهر گفت: گزارش استاندار از وضعیت اقدامات صورت گرفته در استان بوشهر امیدوارکننده بود و همین روند باید ادامه یابد.

وی گفت: ارتقا بخشیدن به باورهای دینی و اعتقادی مردم از اهداف انقلاب بوده و انگیزه انقلاب نیز دینی و فرهنگی بوده است.

امام جمعه موقت قم افزود: حرکت‌های فرهنگی در کشور نه تنها متوقف نشده بلکه در سایه ویژگی‌های انقلابی، زمینه‌های فرهنگی در انقلاب باید همچنان بالنده بماند.

حسینی‌بوشهری گفت: نگاه بلند مقام معظم رهبری و هدایت‌های ایشان نظام و انقلاب را به هدف اصلی و اساسی خود می‌رساند.

وی گفت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان و طراحی‌های منفی آنان، باید با خلوص مردم و تلاش مسئولان کشوری الگو در دنیا معرفی کنیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه برای مسئولان نظام مهم است، ایجاد امید است که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

حسینی‌بوشهری اضافه کرد: همواره حرف‌ها و گفته‌ها باید امیدبخش بوده و با قدم‌هایی که برمی‌داریم، مردم را به آینده نظام امیدوار کنیم.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول