اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دیلم:

اجلاس تهران موجب ناامیدی آمریکا از انزوای ایران شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دیلم گفت: میزبانی تهران در اجلاس غیرمتعهدها موجب ناامیدی آمریکا و همدستانش از انزوای ایران شد.

اجلاس تهران موجب ناامیدی آمریکا از انزوای ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دیلم حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسینی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‎برداری از پروژه‎های عمرانی شهرستان دیلم اظهار داشت: میزبانی ایران در اجلاس غیرمتعهدها موجب شد آمریکا در انزوا قرار گیرد و این افتخار بزرگی برای ایران اسلامی است.

وی افزود: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نشان‌دهنده بزرگی، عزت، اقتدار و سربلندی ایرانی اسلامی در دنیا است.

حسینی تاکید کرد: لازم است دولتمردان پیشرفت‎های ایران اسلامی را برای سران کشورهای دنیا بیان کنند که این اجلاس فرصت مناسبی در این زمینه است.

امام جمعه دیلم یادآور شد: برگزاری این اجلاس در ایران موجب شد آمریکا و همه سردمداران استکبار که به دنبال محدود و منزوی کردن ایران هستند از انزوای ایران قطع امید کرده و خود منزوی شوند.

وی بیان کرد: در طول انقلاب دولت‎های زیادی بر سر کار آمدند و خدمات زیادی انجام دادند اما مقام معظم رهبری بر خدمات دولت‎های نهم و دهم صحه گذاشتند و ایشان عنوان دولت پرکار را به دولت احمدی‎نژاد دادند.

حسینی خاطر نشان کرد: سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت خط بطلانی بر انتقادات افرادی که به تصور خودشان بین دولت و ولایت فاصله انداخته‎اند، بود.

امام جمعه دیلم گفت: کسب مدال افتخار از دستان مقام معظم رهبری توسط رئیس جمهور پاسخ مناسبی برای همه منتقدان بی‎انصاف بود.

وی اضافه کرد: اقدامات و خدماتی که در دولت‎های نهم و دهم در کشور و به ویژه در مناطق محروم انجام شده نسبت به دولت‎های گذشته قابل مقایسه نیست و این امر بیان کننده کارایی این دولت در راستای خدمتگزاری بی‎منت به مردم است.

حسینی اظهار داشت: سیاه‌نمایی برخی افراد موجب نفی خدمات دولت نمی‎شود و مردم تاثیرات اقدامات انجام شده را می‎بینند و به خوبی تشخیص می‎دهند که انتقادهایی که متوجه دولت است تا چه حد صحت دارد.

امام جمعه دیلم بیان کرد: رسانه‎ها با بیان و انعکاس واقعیت‎ها و خدمات انجام شده همان‌گونه که هست زمینه ایجاد نشاط و شادابی را در بین مردم فراهم کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول