اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در واکنش به ‌انتقال معاونت میراث فرهنگی‌ به تهران:

‌دولت از اتخاذ ‌تصمیم‌های نسنجیده خودداری کند / احمدی‌نژاد وارد عمل شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در خانه ملت گفت: ترکش تبعات بازگشت مجموعه معاونت میراث و پژوهشکده آن از شیراز به تهران به دولت می‌خورد.

‌دولت از اتخاذ ‌تصمیم‌های نسنجیده خودداری کند / احمدی‌نژاد وارد عمل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز سیدحسین ذوالانوار بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در واکنش به زمزمه انتقال معاونت میراث فرهنگی و پژوهشکده میراث از شیراز به تهران اظهار داشت: انتقال مجدد این مجموعه‌های وابسته به سازمان میراث فرهنگی تبعات مختلفی دارد که ترکش این تبعات بیشتر از هر جا نثار دولت می‌شود.

نماینده مردم شیراز در خانه ملت ابراز داشت: با این انتقال مردم دولت را مورد سئوال قرار می‌دهند که چرا تصمیمی متعلق به همین دولت بوده است و توسط همین دولت مهر ابطال می‌خورد، در صورتی که باید توجه داشت این تصمیم، تصمیم دولت نیست.

وی افزود: نگاه دولت به تمرکززدایی و اشتغال‌زایی در استان‌های مختلف است و این گونه تصمیم‌گیری‌ها و انتقال‌ها برگرفته از نظرات بخشی از دولت و بدون هماهنگی رئیس جمهور بوده که امید است با واکنش آقای احمدی‌نژاد شاهد پایان این زمزمه‌ها باشیم.

ذوالانوار خاطرنشان کرد: در واکنش به این انتقال استاندار فارس نیز به عنوان مقام نخست اجرایی مورد ارزیابی و داوری مردم قرار می‌گیرد چراکه مردم و نمایندگان از استاندار خدمتگزار فارس انتظار دارند که با تدبیر این مورد را حل کند.

وی با اشاره به اینکه به یقین نمایندگان در این راستا از استاندار حمایت می‌کنند، بیان کرد: دولت انتقال دفتر نفت فلات قاره، دفتر نفت مرکزی و دفتر حفاری شمال را به استان فارس سال‌ها پیش مصوب کرده و اکنون نه تنها خبری از آن انتقال‌ها نیست بلکه مجموعه میراث نیز که با تبلیغات بسیار به فارس منتقل شدند، دست‌خوش طوفان تصمیم‌های نسنجیده شده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فارس در طراز بالای بیکاری قرار دارد و کسانی که این تصمیم‌ها را می‌گیرند به عواقب افزایش مشکلات دامن می‌زنند.

وی در پایان با اشاره به جایگاه مهم استان فارس در حوزه میراث فرهنگی در ادوار مختلف تاریخ و همچنین برنامه‌ریزی پرسنل منتقل شده به استان فارس و پرسنل بومی برای زندگی خود ابراز امیدواری کرد که این شایعات با استقرار این سازمان‌ها در استان فارس هرچه زودتر پایان یابد.

انتهای پیام/ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول