اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در مشهد:

احداث مسکن و خطوط ریلی هوایی کشور در دولت احمدی‌نژاد 300 درصد رشد داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در مشهد گفت: بالغ بر 2 هزار و 352 مصوبه راه و شهرسازی طی چهار دور سفرهای استانی هیئت دولت تاکنون ثبت شده است.

احداث مسکن و خطوط ریلی هوایی کشور در دولت احمدی‌نژاد 300 درصد رشد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدقاسم بی‌نیاز در حاشیه بازدید از نمایشگاه جشنواره خدمت عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل هزینه بالای اجرای این مصوبات تاکنون 40 درصد آنها محقق شده و باقی آن در سال‌های آینده اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: از جمله مصوبات افزایش خطوط ریلی و هوایی و مسکن است که در دولت‌های نهم و دهم نسبت به دوره‌های قبل حدود 300 درصد رشد داشته است.

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی افزود: لمس مشکلات مردم از نزدیک که در سفرهای استانی صورت گرفت یکی از موفقیت‌های دولت‌های نهم و دهم بود که منجر به جهش چند برابری در تحقق اهداف نسبت به دولت‌های قبل شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی در مشهد با اشاره به عرصه محدود غرفه در اختیار این وزارت برای نمایش و عرضه دستاوردهای گسترده سفرهای استانی عنوان کرد با توجه به اینکه نمایشگاه جشنواره خدمت ویترینی از دستاوردهای دولت های نهم و دهم در سراسر کشور است، بهتر بود در فضایی بیش‌تر از حجم کنونی برگزار می‌شد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول