اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره سراسری سفرهای استانی رئیس جمهور:

دولت احمدی‌نژاد اعتماد عمومی را به حد اعلا رساند

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره سراسری سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: در دولت خدمتگزار و کم ادعای احمدی‌نژاد باور و اعتماد مردم به نظام و مسئولان ارتقا یافت و به حد اعلا رسید.

دولت احمدی‌نژاد اعتماد عمومی را به حد اعلا رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد فولادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سفر رئیس جمهور در اردبیل اظهار داشت:‌ به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در جمع مدیران که تاکید داشتند کارهای انجام شده به سمع و نظر مردم برسد در اواخر مدیریت دولت دهم قرار شد نمایشگاه‌هایی با عنوان دستاوردهای سفر رئیس جمهور برپا شود تا مردم به عمق خدمات و کارهای انجام شده پی ببرند.

وی نگاه عمیق دولت به تمرکززدایی از پایتخت و توجه جدی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را قابل تأمل توصیف کرد و افزود: اگر دستاوردهای دولت نهم و دهم به شایستگی تبیین شود نه تنها بسیاری از زمینه‌های یأس و ناامیدی احتمالی برطرف می‌شود بلکه مردم همسو با دولتمردان به تلاش و مجاهدت خستگی‌ناپذیر اطمینان و یقین حاصل می‌کنند.

فولادی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: دولت احمدی‌نژاد در حد توان خود سعی کرده است از هفت سال گذشته به دادن وعده‌های بی‌سرانجام پرهیز کند و به همین خاطر رئیس جمهور تاکید کردند واقعیت‌ها را به مردم بیان کنید، ضعف‌های احتمالی را برطرف و از وعده‌ها و کارهای انجام نشده نیز عذرخواهی کنید تا جامعه به سلامت نفس و افکار مدیران پی ببرند.

این مسئول مشروعیت و مقبولیت نظام را در سایه پشتیبانی مردم دانست و اضافه کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند فلسفه وجودی ما به خاطر مردم است و همه باید به خدمتگزاری ملت شریف و مجاهد ایران که در تمام سنگرها حاضر و آماده هستند، افتخار کنیم.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت استاندار و مسئولان استان اردبیل در اقدام انقلابی، بسیجی‌وار و خستگی‌ناپذیر در مددرسانی به آحاد مردم ادامه داد: تفکر انقلابی و بسیجی اغلب مدیران ما سبب شده است که در خدمت‌رسانی شب و روز نشناسند و در این مسیر از جان و دل مایه بگذارند.

به گزارش فارس، دبیر جشنواره سراسری سفرهای استانی رئیس جمهور سفارش حضرت علی (ع) را به مالک اشتر یادآور شد و بیان کرد: در این دولت سعی شد جایگاه‌ها و سرمستی مسئولیت‌ها مدیران را از توجه به محرومان و اقشار ضعیف جامعه برحذر نداند بلکه دولتمردان در حد توان خود سعی دارند به گونه‌ای رفتار کنند تا رضایت واقعی مردم جلب شود.

رئیس اداره پذیرش نهاد رئیس جمهوری مردم استان اردبیل را شریف، متدین و صبور در بسیاری از مشکلات و تنگناها معرفی کرد و گفت: بنده در مسئولیت پذیرش و ملاقات‌های مردمی کمترین مراجعات را از اهالی استان اردبیل داشتم به طوری که به نظر می‌رسد مردم این دیار با درک شرایط و موقعیت‌ها در بسیاری از امور تحمل و صبر و بردباری خاص بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول