اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان‌وبلوچستان:

امیال شیطانی در قرن بیستم تروریسم را گسترش داده است

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج کارمندان سیستان و بلوچستان گفت: امیال نفسانی و شیطانی استکبار سبب گسترش تروریسم از قرن بیستم تاکنون شده است.

امیال شیطانی در قرن بیستم تروریسم را گسترش داده است

 به گزارش خبر گزاری فارس از زاهدان، محمدعلی میری ظهر امروز در کنگره 15 شهید سیستم بانکی که در بانک صادرات زاهدان برگزار شد اظهار داشت: استکبار ارزش ایثار و شهادت را درک نکرده و پروراندن تروریسم‌هایی چون عبدالمالک‌ها زاییده تفکر شیطانی که مفهوم واقعی شهادت را نفهمیده‌اند، می‌باشد.

وی شهادت 15 لاله گلگون کفن در سیستم بانکی سیستان و بلوچستان را مایه استقامت، مباهات، عزت و سربلندی مردم استان دانست و افزود: خون شیعه و سنی در هم آمیخته و درخت انقلاب را آبیاری کرده و استکبار غافل، بیهوده در فکر تفرقه‌افکنی است زیرا این مردم همواره در طی سالیان سال با دلاوری و افتخار از شرف و عزت خود دفاع کرده و شهید داده‌اند.

 وی بیانیه‌ای در این کنگره توسط معاون بانک صادرات استان سیستان و بلوچستان قرائت و به چگونگی خیزش مسلمانان در سراسر جهان تا استقرار حکومت اسلام در جهان اشاره کرد.

در این بیانیه اعلام شده بود: با وجود  تشدید تحریم‌ها و تهدیدهای نظامی و فتنه‌افکنی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، مردم همواره شگفتی می‌آفرینند و حضور شکوهمند آنان در روز قدس با وحدت و انسجام، خود مستند این مهم است.

این بیانیه تجدید میثاق جامعه سیستم بانکی استان با آرمان‌های معمار انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و بیعت با رهبر و منویات ایشان و اهداف انقلاب بود.

در این بیانیه آمده بود: جامعه بانکی استان در راستای شعار سال، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همه توان و همت خود را به‌کار گرفته و از هیچ گونه کوششی در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب دریغ نمی‌ورزیم.

در پایان مراسم از خانواده‌های معزز شهدا و مدیران نمونه بسیجی سیستم بانکی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول