اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

توطئه براندازی نظام در سال 78 با ولایت‌مداری مردم خنثی شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: توطئه براندازی نظام در سال 78 با ولایت‌مداری مردم خنثی شد.

توطئه براندازی نظام در سال 78 با ولایت‌مداری مردم خنثی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا شامل سه مرتبه خاص‌الخاص، خاص و عام است و انسان باید در تمام مراحل زندگی خود تقوا را رعایت کند.

وی افزود: اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان شناخته شده و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجبات موفقیت و سربلندی انسان را فراهم می‌کند.

مصلح در ادامه با تاکید بر لزوم پرهیز از غیبت افزود: غیبت از گناهان کبیره است که انسان را به جهنم می‌فرستد و علاوه بر غیبت‌کننده، شنونده غیبت نیز در شمار غیبت‌کنندگان قرار دارد و هر کسی غیبت‌کننده را یاری کند با وی شریک است.

امام جمعه برازجان در ادامه به حماسه بزرگ 23 تیرماه 78 اشاره کرد و یادآور شد: غائله و توطئه تیرماه 78 در واقع به منظور براندازی نظام اسلامی طراحی شد و دشمنان داخلی و خارجی نظام برای زیر سئوال بردن اصل نظام وارد شدند که با ولایت‌مداری مردم و با تدابیر رهبر معظم انقلاب شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بودیم.

مصلح در ادامه به روز بهزیستی اشاره کرد و اذعان داشت: بهزیستی از نهادهای مهم و خدمات‌رسان در نظام جمهوری اسلامی است و منشأ خیرات و برکات در نظام است و همه مردم باید با این نهاد همکاری کنند تا حجم و کیفیت خدمات افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 خاطر نشان کرد: در دوران جنگ چندین قطعنامه صادر شد و تنها در این قطعنامه بود که حقوق ایران اسلامی رعایت شد و این قطعنامه در واقع نشان دهنده حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی بوده است.

امام جمعه برازجان بیان کرد: دفاع مقدس در واقع تنها جنگی در قرن حاضر بوده که حتی یک وجب نیز از خاک ایران اسلامی جدا نشد و رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

مصلح به همایش زنان و بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: از صدر اسلام تاکنون شاهد حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستیم و به ویژه در دوران انقلاب اسلامی این حضور پررنگ‌تر شده است.

وی اضافه کرد: زنان ایران اسلامی الگوی زنان جهان اسلام هستند و در واقع زنان ایران الهام‌بخش برای جهان اسلام بوده‌اند و بدون تردید به برکت انقلاب اسلامی نقش ویژه زنان احیا شده است.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: استکبار جهانی از زنان برای رسیدن به اهداف تبلیغی استفاده می‌کند و در ایران اسلامی شاهد نجابت و عفاف و شخصیت بالای زنان هستیم و این قشر در عرصه‌های اجتماعی حضوری ارزشمند دارند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول