اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

اجلاس غیرمتعهدها هیمنه استکبار را شکست

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها را بسیار حیاتی خواند و گفت: برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران هیمنه اسکتبار را شکست.

اجلاس غیرمتعهدها هیمنه استکبار را شکست

  به گزارش خبرگزاری فارس از رشت مهدی سعادتی بعد از ظهر امروز در همایش پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر در مصلای امام خمینی (ره) با تبریک هفته دولت و گرامیداشت 8 هزار شهید گیلان و شهیدان رجایی، باهنر، انصاری و نورانی اظهار کرد: ایران اسلامی اکنون مرکز تصمیم‌گیری جهان شده است.

وی برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران را سبب شکسته شدن هیمنه استکبار عنوان کرد و افزود: تصمیم‌گیری‌های بسیار مهمی در تجدید حیات جنبش غیرمتعهدها در حال انجام است.

سعادتی با اشاره به پرتوافشانی انقلاب اسلامی در جهان تصریح کرد: اجلاس غیرمتعهدها دارای برکات بسیار و ماندگاری است.

استانداری گیلان به حضور نمایندگان و رؤسای کشورهای غیرمتعهد در تهران اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند که اجلاس مذکور برگزار نشود اما اقدام‌های آنها بی‌نتیجه ماند.

وی با بیان اینکه مردم در تمام عرصه‌های انقلاب حضور دارند خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می‌کند مردم را ناامید کند اما به نتیجه نمی‌رسد.

سعادتی به تغییر مدیریت ارشد گیلان اشاره کرد و گفت: بنده نوکر مردم هستم و فردی که در پست مدیریت استانداری قرار می‌گیرد تصمیم‌های بهتری اتخاذ می‌کند.

استاندار گیلان برداشتن بار از دوش مستضعفان را از خاطره‌های خوش خود در این استان نامید و ابراز کرد: حادثه سیل رودسر از تلخ‌ترین لحظه‌های تلخ مدیریت بنده در گیلان بود.

وی ماندگاری تفکر رجایی و باهنر را به دلیل اطاعت محض از ولایت دانست و بیان کرد: تفکر بسیجی، مکتب شهیدان رجایی و باهنر را می‌سازد.

سعادتی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر تهمت‌ها و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند یادآور شد: نفاق در دوران دفاع مقدس با سلاح آتشین به میدان آمد و اکنون با چهره متفاوت در مقابل تفکر شهیدان رجایی و باهنر ایستاده است.

استاندار گیلان ولایت‌پذیری را یک اصل خواند و اذعان کرد: جنبش فتنه سبز در مقابل تفکر امام (ره) و مقام معظم رهبری کم آورده است.

وی با تاکید بر التزام عملی شهیدان رجایی و باهنر به ولایت فقیه اظهار کرد: اصولگرایی، ارزشی بودن و روحیه انقلابی داشتن از ویژگی‌های دولت احمدی‌نژاد است.

سعادتی به توجه ویژه دولت در مسایل فرهنگی اشاره کرد و افزود: 275 میلیارد تومان در مدت 5 سال به فرهنگ گیلان اختصاص می‌یابد.

استاندار گیلان خواستار نزدیک‌تر شدن مسئولان به مردم شد و تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و پاسخگویی مسئولان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی عملکرد خود باشند خاطر نشان کرد: سفرهای شهرستانی آثار ماندگاری داشته و باید ادامه یابد.

سعادتی از اختصاص 37 میلیارد تومان یارانه به صنعت چای گیلان خبر داد و بیان کرد: تهیه سند خودکفایی برنج به مرحله نهایی رسیده است.

استاندار گیلان با اشاره به حمله تبلیغاتی بعضی از افراد به فعالیت‌های در حال انجام در استان ابراز کرد: بسیاری از تبلیغات به صورت مدیریت شده بود.

این مسئول توجه به جوانان را یکی از دلایل حمله تبلیغاتی علیه وی دانست و گفت: مشکل زمین 40 هکتاری حوزه امیرالمؤمنین (ع) با تلاش‌های بسیار برطرف شده و ساخت آن در حال انجام است.

وی سایت پشتیبانی نفت و گاز سردار جنگل را از جمله تلاش‌ها در گیلان برشمرد و اذعان کرد: فاز نخست فاضلاب شهر رشت افتتاح شده و اما بعضی از سیاسیون نتوانستند آن را ببینند.

سعادتی نوکری مردم را بسیار سخت خواند و بیان کرد: به تمام امور باید با حکمت و سکوت نگاه کرد و قضاوت را به مردم سپرد.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول