اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس:

استقبال کشورهای جهان از اجلاس غیر متعهدها چشمگیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم از اجلاس جنبش عدم تعهد به عنوان مهم‌ترین اجلاس سیاسی جمهوری اسلامی بعد از انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: کشورهای جهان از این اجلاس استقبال چشمگیری کردند.

استقبال کشورهای جهان از اجلاس غیر متعهدها چشمگیر است

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های خارجی که موجب حضور کشورهای مختلف جهان در این اجلاس بین‌المللی شد، اظهار کرد: برگزاری اجلاس عدم تعهد می‌تواند اثرات بسیار مثبتی در روند فعالیت‌های سیاسی ایران داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور کشورهای عضو این اجلاس را در تهران موجب تغییر معادلات جهانی به نفع ایران دانست.

ثروتی تصریح کرد:‌ برگزاری این اجلاس قدرت کشورمان را در عرصه‌های بین‌المللی به نمایش خواهد گذاشت و حاصل و نتیجه شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش غیر متعهدها به سود کشورهای منطقه و جهان خواهد بود و تحریم‌های استکبار و آمریکا و تبلیغات منفی علیه ایران مبنی بر انزوای کشورمان را خنثی خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس خنثی شدن تبلیغات منفی غرب علیه ایران را از جمله دستاوردهای این اجلاس عنوان کرد.

ثروتی خاطرنشان کرد: در سایه برگزاری پرشکوه این همایش، زمینه رسوایی بیش از پیش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل فراهم و جمهوری اسلامی مقتدرتر از هر زمان خواهد شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول