اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور روسای محلات شش‌گانه

کارگاه شعر آیینی حوزه هنری استان اردبیل برپا شد

خبرگزاری فارس: با حضور جمعی از شعرا ، مداحان ، روسای محلات شش‌گانه و مدیران ادارات اردبیل کارگاه شعر آیینی حوزه هنری اردبیل برگزار شد.

کارگاه شعر آیینی حوزه هنری استان اردبیل برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از حوزه هنری استان اردبیل، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در این همایش که در محل نگارخانه خطایی بقعه‌ شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد اظهار داشت: هنر دو قسمت دارد که هنر زیبا می‌کوشد با استخدام واژه‌ها به فهم بیان بهتر کمک کند و در مقابل آن هنر کاربردی یا متعهد که بدنبال تاثیرگذاری است و بدون ‌شک شعر در هر دو مقوله فوق می‌گنجد.

ساسان ناطق ابراز داشت: هنر به وجود آمده تا در کنار ارائه تصویری زیبا از کائنات بخشی از نیازهای بشر را برآورده کند و شاعر متعهد با شعر خود می‌تواند این زیبایی را دو چندان کرده و به تلطیف روح و جسم مخاطب انجامیده و جامعه را بسوی اخلاق، معرفت و تعالی هدایت کند. 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ارتباط دو سویه و همکاری حوزه هنری با پیشکسوتان شعر منجر به درک ضرورت برپایی کارگاه شعر آیینی شد.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: حوزه هنری اردبیل برنامه‌های خود را در مسیر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری فاخر برای تعالی و رشد جوانان استان در سایه برخورداری از تجربیات اساتید و پیشکسوتان متمرکز کرده است.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول