اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

احداث 620 کیلومتر راه روستایی در کرمان

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ساخت 620 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح‌های مهر ماندگار در سطح استان در دست انجام است که تلاش می‌شود این طرح‌ها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

احداث 620 کیلومتر راه روستایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، اسماعیل نجار در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های این شهرستان اظهار داشت: 50 طرح مهر ماندگار در استان کرمان در دست اجرا است.

وی گفت: ساخت 620 کیلومتر راه روستایی در قالب طرح‌های مهر ماندگار در سطح استان کرمان در دست انجام است و تلاش می‌شود این طرح‌ها تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

نجار با اشاره به بهره‌برداری از 35 کیلومتر راه روستایی در بافت افزود: برای احداث راه روستایی 90 روستای زیر 20 خانوار جمعیت نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته دولت نهم و دهم در بخش‌های عمرانی به ویژه زیرساخت‌های راه امروز شاهد افتتاح طرح‌های راه هستیم که بهره‌برداری از آنها در توسعه همه جانبه استان کرمان مؤثر است.

نجار تصریح کرد: دولت تمام تلاش خود را برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته به کار گرفته و افتتاح این طرح‌ها نمونه‌ای از توجه دولت به روستاهاست.

وی خدمات دولت نهم و دهم را در مقایسه با سایر دولت‌ها بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: باید خدمات دولت نسبت به گذشته مورد مقایسه قرار گیرد.

استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان بافت به همراه فرماندار این شهرستان و نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با مردم روستاهای بناب، کلیان و کیسکان دیدار کرد.

همچنین چند طرح عمرانی همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان بافت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بافت در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: 12 کیلومتر راه روستایی بناب کلیان با اعتبار 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از جمله طرح‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدعلی بهروز افزود: بهره‌برداری فاز دوم مسکن 40 واحدی سفر رهبر معظم انقلاب با اعتبار 10 میلیارد ریال از دیگر طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی انجرک به طول 20 کیلومتر با اعتبار 6 میلیارد و 240 میلیون ریال و طرح گازرسانی روستاهای کیسکان از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

بهروز بیان داشت: این طرح‌ها بخش کوچکی از خدمات دولت در شهرستان بافت است که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول