اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

متلاشی شدن باند سارقان لوازم خودرو در تبریز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از متلاشی شدن باند سارقان داخل خودرو و کشف 120 فقره سرقت خبر داد.

متلاشی شدن باند سارقان لوازم خودرو در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال وصول پرونده‌های متعدد سرقت داخل خودرو از کلانتری‌های 12 گانه تبریز تیم ششم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان وارد عمل شد.

وی افزود: این تیم با انجام اقدامات پلیسی و جمع‌آوری دلایل و مدارک و شگرد سارقان با راه‌اندازی گشت‌های غیرمحسوس در محل و ساعات سرقت‌ها کارآگاهان در حین گشت‌زنی به یک خودرو مشکوک، پس از توقف خودرو، راننده را دستگیر می‌کنند.

مداحی گفت: در بازرسی از خودروی مورد نظر تعداد مدارک سرقتی خودروهای دیگر کشف شد که پس از انتقال متهم به آگاهی و انجام تحقیقات پلیسی ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود و پس از دعوت مالباختگان و تحقیقات کامل متهم لب به اعتراف گشود و اظهار کرد: با همدستی سه نفر دیگر مدتهاست اقدام به سرقت داخل خودرو می‌کنند.

مداحی گفت: با جمع‌آوری دلایل و مدارک و شناسایی مالباختگان و محل‌های سرقت اعضای سابقه‌دار این باند به تعداد 120 فقره سرقت داخل خودرو از خیابان‌ها و محلات خلوت شهر تبریز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ب30/ف400

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول