اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کردستان:

4 باند سارقین خودرو در سنندج متلاشی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کردستان از متلاشی شدن چهار باند سارقین خودرو و وسایل داخل آن در شهرستان سنندج خبر داد.

4 باند سارقین خودرو در سنندج متلاشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله فاتحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در سنندج، در مورد جزئیات این خبر اظهار کرد: با سرقت تعدادی خودرو در داخل شهرستان سنندج پلیس آگاهی با بسیج تمام امکانات و بهره‌گیری از توانایی کلانتری‌های سطح شهرستان وارد عمل شد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه‌روزی مامورین انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باند سارقین خودرو دستگیر و 21 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت از آنها کشف و ضبط گردید.

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کردستان همچنین با اشاره به دستگیری باند سارقین داخل خودرو در سنندج، اضافه کرد: با دستگیری این باند بیش از 46 فقره انواع سرقت داخل خودرو از آنان کشف و ضبط گردید.

فاتحی تصریح کرد: تعدادی مالخر نیز بعد از اعتراف سارقین شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی همچنین از دستگیری باند سارقین زورگیر طی ماه جاری در شهرستان سنندج خبر داد و افزود: این باند سارقین که 3 نفر از افراد غیربومی استان بودند با یک دستگاه خودرو در سطح جاده‌ها اقدام به سرقت از افراد می‌کردند.

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کردستان از دستگیری سارق کابل‌های برق به عنوان یکی دیگر از اقدامات پلیس آگاهی استان نام برد و افزود: این سارق به همت کلانتری 17 سنندج دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام 25 مورد سرقت سیم برق در مناطق حواشی این شهرستان اعتراف کرد.

فاتحی تصریح کرد: پارک کردن خودرو در بیرون از خانه و اماکن پرت بدون قفل فرمان و سیستم‌های دزدگیر و رها کردن ماشین روشن بدون سرنشین را از مهم‌ترین عوامل سرقت‌های اتفاق افتاده در شهرستان سنندج برشمرد.

وی از مردم خواست به منظور حفظ و نگهداری از اموالشان حتی‌المقدور در صورت داشتن پارکینگ از پارک کردن ماشین در بیرون از خانه خودداری کنند.

رئیس اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه تنها هدف پلیس حفظ و برقراری امنیت اجتماعی در حوزه‌های مختلف در جامعه است، گفت: پلیس با تمام توان، قوا و امکانات در راستای برقراری این امنیت در استان تلاش می‌کند.

فاتحی در پایان خطاب به افراد سارق اظهار کرد: کوچک‌ترین حرکت سوء از جانب شما از دید پلیس مخفی نخواهد ماند و پلیس استان با همکاری و تعامل دستگاه‌های قضائی سخت‌ترین مجازات را برایتان در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول