اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دشتستان:

سارق 10 دستگاه موتورسیکلت در دشتستان دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دشتستان گفت: با تلاش ماموران انتظامی، سارق 10 دستگاه موتورسیکلت در دشتستان دستگیر شد.

سارق 10 دستگاه موتورسیکلت در دشتستان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان داوود محمودزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین نظم و امنیت و ایجاد آرامش در شهرستان از مهم‌ترین ماموریت‌های نیروی انتظامی است و با تلاش دسته‌جمعی در این مسیر به موفقیت نسبتا خوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: مسئولان شهرستان همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی دارند و با تلاش فرماندار، مسئولان دادگستری و سایر مسئولان امنیتی در چند سال اخیر شاهد کاهش میزان جرایم در شهرستان دشتستان هستیم.

فرمانده انتظامی دشتستان از دستگیری سارق 10 دستگاه موتورسیکلت خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی دشتستان تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و سارق نیز دستگیر شد.

محمودزاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: مامورین پلیس آگاهی دشتستان در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت موتورسیکلت و برخورد قاطع با سارقین، شخصی به هویت «د ـ ن» را در حین سرقت خودرو دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

وی اضافه کرد: نامبرده در بازجویی‌ها و تحقیقات تخصصی به عمل آمده صراحتا به ارتکاب سرقت 10 دستگاه موتورسیکلت اعتراف و اظهار داشته که تمام موتورسیکلت‌های مسروقه را اوراق کرده است.

این مسئول یادآور شد: متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی برابر قرار صادره از سوی مقام قضایی روانه زندان شد.

محمودزاده اذعان داشت: از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تامین امنیت و آرامش در شهرستان بهره می‌بریم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول