اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت بانوان پاروزن چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری از شرکت بانوان قایقران این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت بانوان پاروزن چهارمحال و بختیاری در مسابقات کشوری

ابراهیم شفقت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات قایقرانی بانوان قهرمانی کشور از 22 شهریورماه جاری به مدت چهار روز در استان تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات بانوان پاروزن سراسر کشور حضور دارند، و برای کسب عناوین برتر این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شفقت با بیان اینکه مسابقات بانوان قهرمانی کشور در رشته آب‌های آرام برگزار می‌شود، بیان داشت: چهارمحال و بختیاری با 11 بانوی پاروزن در این مسابقات شرکت می‌کند.

رئیس هیئت قایقرانی چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقات در رده سنی جوانان برگزار می‌شود و من امیدوارم پاروزنان این استان بتوانند در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: پگاه شیریان داور بین‌المللی این استان برای قضاوت در مسابقات قایقرانی بانوان قهرمانی کشور در استان تهران دعوت شده‌ است، و من امیدوارم بتواند در این مسابقات قضاوت‌های خوبی را انجام دهد و از حیثیت جامعه داوری استان چهارمحال و بختیاری دفاع کند.

شفقت بیان داشت: ورزش قایقرانی از ورزش‌های مفرح و مورد علاقه ورزشکاران این استان است و این امر باعث جذب بیش ‌از پیش جوانان چهارمحال و بختیاری به این مسابقات شده است.

وی تاکید کرد: استان چهارمحال و بختیاری آب‌های خروشان زیادی را در خود جای داده است، که این موضوع نیز سبب جذب بیش از پیش جوانان این استان به ورزش قایقرانی شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول