اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

اخلاق پزشکی موضوع مناسبی برای جشنواره فرهنگی است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان انتخاب موضوع اخلاق پزشکی را برای جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی مناسب دانست و گفت: این مسئله باید بیشتر مدنظر قرار گیرد.

اخلاق پزشکی موضوع مناسبی برای جشنواره فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار ظهر امروز در نشست هماهنگی چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: جامعه نسبت به جامعه پزشکی بسیار با‌اخلاق بر‌خورد می‌کند، این برخورد خوب نیز به دلیل جایگاه علمی و تلاشی است که پزشکان برای رسیدن به تخصص انجام می‌دهند.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری چنین جشنواره فرهنگی در استان کرمان‌ گفت: حضور 700 میهمان از سراسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ‌فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و همچنین بیان فرصت‌های اقتصادی استان کرمان به شمار می‌رود.

نجار گفت: انتخاب موضوع اخلاق پزشکی برای چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، ‌بسیار مناسب است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این جلسه گفت: اصفهان، مشهد و گلستان پیش از این برگزاری جشنواره‌های فرهنگی را بر عهده داشتند و در سال جاری علوم پزشکی کرمان میزبان این جشنواره است.

‌عبدالرضا صباحی‌ افزود: در مرحله دانشگاهی این جشنواره 18 هزار اثر ثبت سامانه شد که از این تعداد 9 هزار اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: در مرحله کشوری نیز حدود 30 داور برجسته آثار راه یافته را مورد بررسی قرار دادند که 450 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

صباحی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده این جشنواره نیز از 4 تا 6 شهریور ماه‌ سال جاری در پردیزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به حضور 700 میهمان از 40 دانشگاه علوم پزشکی کشور در روزهای برگزاری جشنواره در کرمان، خواستار هماهنگی سیار سازمان‌ها در راستای برگزاری بهتر جشنواره شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: برنامه‌های انجام شده در راستای برگزاری چهارمین جشنواره از نظر کیفی و کمی در مقایسه با جشنواره‌های گذشته برتر بوده است.

‌علی اسدی‌پور‌ عنوان کرد: در زمان برگزاری جشنواره نیز برنامه‌ها به خوبی برگزار شود.

به گزارش فارس، چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 4 تا 6 شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول