اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز؛

150 هنرمند تئاتر رضوی وارد بجنورد شدند

خبرگزاری فارس: 150 هنرمند و داور جشنواره تئاتر رضوی به منظور شرکت در هشتمین جشنواره تئاتر رضوی وارد بجنورد شدند.

150 هنرمند تئاتر رضوی وارد بجنورد شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این هنرمندان که پیش از ظهر امروز با استقبال هنرمندان و مسئولان وارد مرکز خراسان شمالی شدند، طی سه روز آثار نمایشی خود را برای داوران و بازدید کنندگان ارائه خواهند کرد.
طبق برنامه اعلام شده از سوی دبیرخانه هشتمین جشنواره تئاتر رضوی، دو اثر نمایشی غربت زدگان و پدرانه عصر امروز به روی صحنه خواهند رفت.
در هشتمین جشنواره تئاتر رضوی، مجموعاً هشت اثر نمایشی از پنج استان تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی به این جشنواره راه‌ یافته‌اند.
زندگی به مقدار لازم به کارگردانی مسعود عقلی، زیر این باران بی‌پایان به کارگردانی محمدهادی وکیلی، سنگ بست به کارگردانی محمدمهدی خاتمی هر سه از خراسان رضوی، غربت زدگان به کارگردانی مصطفی قدیمی‌مقدم از خراسان شمالی و پدرانه به کارگردانی شیرین سپهراد از تهران از آثار نمایشی شرکت کننده در این جشنواره است.
اصغر همت، دکتر فرشید ابراهیمیان و ایرج راد از هنرمندان و کارگردانان پیشکسوت و اساتید عرصه هنرهای نمایشی کشور داوری این آثار را بر عهده دارند.
سه اثر نمایشی از میان این آثار نیز در سه شهرستان شیروان، اسفراین و مانه سملقان هم‌زمان با روزهای برگزاری جشنواره به روی صحنه می‌رود.
برگزاری کارگاه آموزشی، جلسات نقد و برسی آثار جشنواره، انتشار کتاب ویژه نامه جشنواره از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره جشنواره تئاتر رضوی است. 
اختتامیه هشتمین جشنواره تئاتر رضوی عصر روز پنج شنبه 14 مهر ماه جاری در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول