اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 4,1 میلیارد ریال

محور عشایری دره‌پهن بافت بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور عشایر استان کرمان گفت: زیر‌سازی محور دره‌پهن شهرستان بافت با 4 هزار و 100 میلیون ریال اعتبار از جمله این طرح‌ها است که 300 خانوار در 10 روستا از آن استفاده می‌کنند.

محور عشایری دره‌پهن بافت بهره‌برداری می‌شود

علیرضا شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح اداره کل امور عشایر استان کرمان در هفته دولت اظهار داشت: زیر‌سازی محور دره پهن شهرستان بافت با 4 هزار و 100 میلیون ریال اعتبار از جمله این طرح‌ها است که 300 خانوار در 10 روستا از آن استفاده می‌کنند.

وی بیان داشت: احداث مخزن آب آشامیدنی روستای تک فرهاد شهرستان ریگان با اعتبار 490 میلیون ریال و بهره‌مندی 200 خانوار، احداث مخزن آب آشامیدنی بتنی روستای سیف‌الدینی شهرستان ریگان با اعتبار 510 میلیون ریال و بهره‌مندی 80 خانوار از دیگر طرح‌های مورد افتتاح است.

شاکری عنوان کرد: احداث آب انبار شهربابک با اعتبار 810 میلیون ریال و بهره‌مندی 50 خانوار، تجهیز و برق‌رسانی چاه حسین دارایی نرماشیر با اعتبار 2 هزار و 760 میلیون ریال و بهره‌مندی 11 خانوار و حفر، لوله‌گذاری و احداث خط برق و تجهیز کامل چاه روستای سیخوران شهرستان ارزوئیه با اعتبار 570 میلیون ریال و بهره‌مندی 50 خانوار از دیگر طرح‌های مورد کلنگ‌زنی هفته دولت است.

وی گفت: حفر و لوله‌گذاری چاه قادرآباد ارزوئیه با اعتبار 310 میلیون ریال و بهره‌مندی 48 خانوار، احداث آب نما رابر با اعتبار 360 میلیون ریال، تجهیز و برق رسانی چاه سیخوران صوغان احداث آب نمای ایل راه قد رودخانه رابر با اعتبار 500 میلیون ریال، احداث پنج مورد حمام و سرویس بهداشتی مناطق عشایری با اعتبار 300 میلیون ریال و سه مورد احداث جایگاه سوخت فسیلی مناطق با اعتبار 300 میلیون ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول