اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور عشایر فریدون‌شهر و چادگان:

گاز رسانی به عشایر فریدون‌شهر همچنان با کپسول انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور عشایر فریدون‌شهر و چادگان گفت: گاز رسانی به عشایر فریدون‌شهر همچنان با کپسول انجام می‌شود و ممکن است در آینده لوله‌کشی گاز در این منطقه اجرایی شود.

گاز رسانی به عشایر فریدون‌شهر همچنان با کپسول انجام می‌شود

محمد قلی شیاسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: با آبرسانی به منطقه غوکان که در سایز 450 انجام می‌شود 250 هکتار زمین کشاورزی زیرپوشش می‌رود و برای حدود 80 نفر نیز اشتغالزایی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه لوله‌گذاری منطقه چاغاگلی با طول 3 هزار و 300 متر از دیگر برنامه‌های اداره امور عشایر فریدون‌شهر و چادگان است، تصریح کرد: این آب در اختیار 80 خانوار قرار می‌گیرد.

رئیس اداره امور عشایر فریدون‌شهر و چادگان در مورد گاز رسانی به عشایر این دو منطقه نیز بیان کرد: در طول هفته، تعداد یک‌هزار و 200 کپسول گاز در اختیار تمام مناطق عشایری دهستان عشایری، پیش کوه، پشت کوه، برف انبار و حاشیه فریدون‌شهر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مناطقی که اداره امور عشایر فریدون‌شهر و چادگان در آن گاز رسانی انجام می‌دهد، جزو مناطق کوهستانی است، تصریح کرد: البته امکان گاز رسانی به صورت لوله‌کشی نیز برای این مناطق، در آینده وجود دارد.

شیاسی ادامه داد: گاز رسانی در منطقه چادگان برای یک‌هزار و 603 خانوار عشایر به تعداد حدود 6 هزار و 178 نفر انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: در منطقه فریدون شهر نیز گاز رسانی برای 28 هزار  و 878 خانوار عشایر صورت می‌گیرد.

رئیس اداره امور عشایر فریدون‌شهر و چادگان ادامه داد: به طور کلی این اداره در طول سال در حدود 25 هزار سیلندر گاز را بین عشایر این دو منطقه توزیع می‌کند.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول