اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرکل امور عشایر کرمان خبر داد

بهره‌برداری از 7 طرح عمرانی عشایری در کرمان

خبرگزاری فارس: ‌مدیرکل امور عشایر استان کرمان گفت: 7 طرح عمرانی عشایری در شهرستان کرمان به مناسبت هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

بهره‌برداری از 7 طرح عمرانی عشایری در کرمان

علیرضا شاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به پروژه‌های تکمیل شد‌ه و آماده بهره‌برداری شهر‌ستان کرمان در هفته دولت اظهار داشت: استخر ذخیره آب مناطق عشایری سیرچ با اعتبار 200 میلیون ریال از محل بودجه استانی و خشکسالی احداث می‌شود که شامل300  متر مکعب استخر ذخیره آب شرب بهداشتی دام با خط انتقال آب لوله پلی‌اتیلین و بهسازی چشمه است.

وی بیان داشت: احداث آبشخور دام مناطق عشایری سیرچ و هشتاد‌‌دان با اعتبار 150 میلیون ریال از محل بودجه استانی و خشکسالی که حدود 200 متر آبشخور برای آب شرب بهداشتی دام با خط انتقال آب لوله پلی اتیلین و بهسازی چشمه همراه است.

شاکری عنوان کرد: احداث حمام خورشیدی منطقه عشایری سیرچ و محسن‌آباد هشتاد‌دان با اعتبار 150 میلیون ریال از محل بودجه استانی و خشکسالی که استفاده و بهره‌برداری عشایر از حمام و سرویس بهداشتی در سه منطقه محسن‌آباد و سیرچ بهره‌برداری می‌شود.

وی ابراز داشت: آبرسانی سیار مناطق عشایری سیرچ نیز با اعتبار 150 میلیون ریال به منظور تأمین آب شرب بهداشتی عشایر و دام با بیش از2 هزار متر مکعب آبرسانی سیار در هفته دولت اجرا می‌شود.

شاکری تصریح کرد: خرید و تحویل تانکر آب مناطق عشایری سیرچ و هشتاد‌دان با اعتبار 50 میلیون ریال برای تأمین و نگهداری آب شرب بهداشتی که 10 دستگاه تانکر یک و 2 هزار لیتری تحویل عشایر شده است.

مدیرکل امور عشایری استان کرمان ابراز داشت: همچنین بهسازی چشمه و خط انتقال آب سیرچ با اعتبار 300 میلیون ریال و حمام خورشیدی مناطق عشایری محسن‌آباد هشتاددان با اعتبار 50 میلیون ریال طی هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

وی تصریح کرد: حمام خورشیدی مناطق عشایری محسن‌آباد و هشتاددان با اعتبار 50 میلیون ریال در این هفته نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول