اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دیلم خبر داد

پرداخت 7 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان بهداشت دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: در سال گذشته مجموعاً 7 میلیارد و 239 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان بهداشت و درمان شهرستان دیلم پرداخت شد.

پرداخت 7 میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه به کارکنان بهداشت دیلم

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالحسین ناصری شنبه شب در همایش مدیران بهداشتی و درمانی دیلم اظهار داشت: در سال گذشته به 185 نفر از کارکنان شبکه و مراکز مجموعاً 6 میلیارد و 150 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و بانک ملت پرداخت شد.

وی افزود: از سوی صندوق قرض‌الحسنه شبکه نیز به 76 نفر از پرسنل مجموعاً یک‌میلیارد و 89 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره با همکاری بانک انصار پرداخت شد.

ناصری با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های رفاهی متنوع در سطح شبکه و مراکز بهداشتی درمانی خاطر نشان کرد: در همین راستا با ایجاد فضای مناسب ورزشی و نصب وسایل مورد نیاز برای ورزش کارکنان و عقد قرارداد با تربیت بدنی جهت استفاده کارکنان شبکه از سالن ورزشی توانستیم تا اندازه‌ای انتظارات پرسنل در بحث ورزش را برآورده کنیم.

رئیس شبکه بهداشت دیلم در ادامه بیان داشت: در راستای استفاده از خدمات بیمه‌ای در سال گذشته 247 نفر از پرسنل شبکه و مراکز از مزایای بیمه تکمیلی و 103 نفر از مزایای بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو بصورت اقساطی استفاده کردند.

ناصری تصریح کرد: با راه‌اندازی مهد کودک شبکه برای بانوان دارای فرزند زیر پنج سال شبکه و مراکز توانستیم زمینه‌های رضایتمندی این عزیزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول