اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه جامع آزاد اسلامی شوشتر:

رسانه‌ها در تولید علم نقش غیرقابل انکاری دارند

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر گفت: رسانه‌ها در تولید علم نقش بسیار تأثیرگذاری دارند و به این دلیل باید جایگاه این عنصر تأثیرگذار مستحکم‌تر شود.

رسانه‌ها در تولید علم نقش غیرقابل انکاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غفار پوربختیار عصر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان شوشتر اظهار داشت: نقش خبرنگار و رسانه در تولید علم بسیار حایز اهمیت است و باید برای پررنگ کردن حضور خبرنگاران در این عرصه تلاش کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی که پیشرفت علمی در جهان حرف اول را برای مقابله با دشمنان می‌زند اعلام اخبار پیشرفت‌های علمی از مجاهدت در این مسیر کمتر نیست و باید خبرنگاران به این عرصه خطیر ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم روز خبرنگار از طرف دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با تأخیر برگزار می‌شود، تأکید کرد: در روز 17 مرداد ماه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر در روزهای تعطیلی خود بود و عملا برگزاری این مراسم مقدور نبود ولی در شرایط  کنونی این مراسم را برپا می‌کنیم و از همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی تشکر می‌کنیم.

پوربختیار با اشاره به اینکه رسانه‌ها ماشین‌های تبلیغاتی به شمار می‌آیند، افزود: اگر فعالیت بسیار زیادی انجام دهیم ولی ماشین‌های تبلیغاتی نداشته باشیم ممکن است دستاوردهای بزرگی داشته باشیم ولی هیچ کسی در جهان از این موفقیت‌ها مطلع نشود که این مهم حضور خبرنگاران را در این عرصه توجیه می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌ها در توسعه فرهنگی و علمی کشور نقش مهمی را ایفا می‌کنند و باید از جایگاه آنها حفاظت شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول