اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خانه تخصصی کشتی قائمشهر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از هفته دولت، سالن تخصصی کشتی قائمشهر افتتاح شد.

خانه تخصصی کشتی قائمشهر بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، در ششمین روز از هفته دولت، خانه تخصصی کشتی قائمشهر بهره‌برداری و عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی ورزشی هردورود قائمشهر آغاز شد.

عادل عالیشان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قائمشهر در مورد خانه کشتی قائمشهر ابراز داشت: این پروژه در زمین اهدایی به مساحت 750 متر مربع از محل اعتبارات نفت به مبلغ 250 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر اذعان داشت: قائمشهر با وجود کشتی‌گیران برتر و انجام مسابقات ملی و بین‌المللی از داشتن تخته تشک مسابقه محروم بود که دو تخته تشک مسابقه برای خانه کشتی قائمشهر تهیه شد و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

این مسئول در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع فرهنگی ورزشی هردورود قائمشهر نیز اظهار داشت: این پروژه از مصوبات سفر سوم ریاست جمهوری است که شامل استخر، سالن ورزش‌های توپی، سالن مسابقات، خوابگاه و سالن‌های تخصصی و همایش‌ها است.

عالیشان با اشاره به ظرفیت عالی قهرمانی و تراکم بالای جمعیتی شهرستان قائمشهر، این میزان سرانه ورزشی را برای مردم ورزش دوست قائمشهر ناکافی دانست و گفت: با ساخت این مجتمع بزرگ کمبود سرانه ورزشی در قائمشهر همچنان وجود خواهد داشت.

وی پیش‌بینی هزینه ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی هردورود را 2 میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول