اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش اصفهان بر سر دوراهی

کشتی اصفهان در انتظار موضع‌گیری مدیر کل است

خبرگزاری فارس: در شرایطی که سرپرست فدراسیون کشتی رأی به ادامه فعالیت رئیس سابق هیئت کشتی استان اصفهان داده است هنوز مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان موضع‌گیری خود را در این باره اعلام نکرده است.

کشتی اصفهان در انتظار موضع‌گیری مدیر کل است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با پایان یافتن دوران ریاست چهار ساله داوود شیران در هیئت کشتی استان اصفهان، پیشکسوتان کشتی اصفهان و جمعی از مربیان این رشته در اعتراض به روند نزولی کشتی در استان و مدیریت ضعیف شیران، انتقادات گسترده‌ای را مطرح کردند.

در زمان مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان این انتقادات مطرح شد اما رشید خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اعلام کرد که مجمع آینده هیئت کشتی سرنوشت این رشته را تعیین می‌کند و به صورت تلویحی از هرگونه اقدام عملی در این راستا سر باز زد.

پس از انتخاب محمدرضا محمد جواهری، پیشکسوتان کشتی طی دیدارهای متعدد با وی خواستار تغییرات در هیئت شدند.

این پیشکسوتان با توجه به حمایت یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تجمع اعتراض‌آمیزی را در برابر دفتر وی انجام دادند و خواستار قطع حمایت وی از رئیس سابق هیئت شدند.

گفته می‌شود قرار است باز هم این تجمعات اعترا‌ض‌آمیز در برابر دفتر این نماینده انجام شود.

به گزارش فارس، این پافشاری‌ها ادامه داشت تا جایی که چند هفته پیش با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس سابق هیئت کشتی از مسئولیت خود کنار گذاشته شد و سرپرست جدیدی برای هیئت منصوب شد و به دلیل سفر سرپرست فدراسیون به لندن، حکم وی به امضای حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی رسید که در غیاب خطیب حق امضا داشت.

با این حال رئیس سابق هیئت کشتی استان اصفهان تحرکات خود را برای بازگشت به مسئولیت سابق ادامه داد تا جایی که پس از رایزنی‌های انجام شده، روز پنج‌شنبه هفته گذشته سرپرست فدراسیون با ارسال نامه‌ای به مدیر کل اداره ورزش و جوانان خواستار ابقای شیران و تعیین تکلیف هیئت در مجمع شد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان طی چند روز اخیر مذاکراتی با سرپرست فدراسیون داشته تا نظر وی را برای ایجاد تغییرات در هیئت اصفهان جلب کند اما هنوز مشخص نیست که جواهری در این باره چه تصمیمی اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول