اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی خبر داد:

ناکامی کشتی‌گیران قم در لیگ منطقه‌ای کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: همانگونه که گفته بودم در گروه سختی قرار داشتیم و تیم قم نتوانست به مرحله نیمه نهایی لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی جوانان کشور راه یابد.

ناکامی کشتی‌گیران قم در لیگ منطقه‌ای کشور

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: بعد از مشخص شدن تیم‌های صعود کننده از مرحله مقدماتی پیکارهای سومین دوره لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور، قرعه‌کشی مرحله نهایی در حالی صورت گرفت که کشتی‌گیران قمی با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی مسابقات امسال در دو رده سنی نوجوانان و جوانان در شش گروه با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند که خوشبختانه هر دو تیم قم در این دو رده سنی راهی مرحله نهایی شدند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: بعد از اینکه پیکارهای مرحله مقدماتی در گروه‌های شش‌گانه به شکل دوره‌ای به انجام رسید، از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد تا جمع تیم‌های حاضر در این مرحله به 12 تیم برسد.

وی یادآور شد: هیئت کشتی استان قم نیز تیم‌های نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی و تیم نوجوانان رشته آزاد خود را به پیکارهای مرحله مقدماتی مسابقات امسال لیگ منطقه‌ای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور اعزام کرد.

حلوایی عنوان داشت: در مرحله مقدماتی رقابت‌های رشته کشتی فرنگی میزبان رقبای خود از استان‌های تهران و البرز بودیم که طی آن مسابقات در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم برگزار شد و تیم‌های صعودکننده شناخته شدند.

وی یاد آور شد: تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم به عنوان صدرنشین و تیم کشتی فرنگی جوانان قم به عنوان تیم دوم این گروه جواز صعود به مرحله نهایی را در حالی کسب کردند که ابتدا جا دارد از تلاش و جدیت مربیان و در ادامه از غیرت کشتی‌گیران آینده‌دار استان قم تشکر کنم.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: رقابت‌های مرحله نهایی بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی کشورمان، به میزبانی شهریار برگزار شد که طی آن در غیاب چهار تیم راه یافته به این مرحله، هشت تیم در دو گروه رقابت کردند و از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری رقابت‌های مرحله نهایی لیگ منطقه‌ای کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور یادآور شد: هشت تیم حاضر در این مرحله در دو گروه چهار تیمی بازی‌های مقدماتی را برگزار می‌کنند که متاسفانه تیم جوانان قم نتوانست جواز صعود را کسب کند.

حلوایی اظهار داشت: تیم‌ کشتی فرنگی جوانان قم در گروه دوم با تیم‌های سیستان و بلوچستان، لرستان و تهران هم‌گروه بود که در دیدار با سیستان و بلوچستان به برتری شش بر دو رسید اما در دیگر دیدارهای خود در این گروه، با نتیجه پنج بر سه به تیم لرستان و شش بر دو به تیم جوانان تهران باخت و نتوانست راهی مرحله نیمه نهایی شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول