اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی روزهای آینده رخ می‌دهد

تحویل دفتر و امکانات هیئت کشتی به سرپرست جدید

خبرگزاری فارس: سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان طی یکی دو روز آینده به طور رسمی مسئولیت هیئت را در اختیار می‌گیرد تا زمینه را برای میزبانی اصفهان در مسابقات کشتی پهلوانی آماده کند.

تحویل دفتر و امکانات هیئت کشتی به سرپرست جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی مخالفت مدیر اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بازگشت رئیس سابق هیئت کشتی استان قرار است به طور رسمی تغییر و تحول صورت گرفته در این هیئت انجام شود.

دوران ریاست داود شیران در هیئت کشتی استان اصفهان به پایان رسیده و با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان و موافقت فدراسیون کشتی، علی میرواحدی به عنوان سرپرست هیئت منصوب شده اما سرپرست فدراسیون کشتی با ارسال نامه‌ای خواستار سرپرستی رئیس سابق تا زمان برگزاری مجمع شده است.

در ادامه مذاکراتی نیز بین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و سرپرست فدراسیون کشتی صورت گرفته و در نهایت مقرر شده که سرپرست جدید مسئولیت هیئت را برعهده بگیرد.

در اواخر شهریور ماه سال جاری هیئت کشتی استان اصفهان میزبان مسابقات قهرمانی کشور کشتی پهلوانی است و سرپرست جدید هیئت قرار است زمینه میزبانی اصفهان را فراهم کند.

سرپرست جدید هیئت کشتی استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هنوز زمان قطعی تغییر و تحول در هیئت مشخص نشده است، اما مقرر شده دفتر هیئت تحویل داده شود.

سید علی میرواحدی افزود: زمان برگزاری مجمع به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و موافقت فدراسیون کشتی ارتباط دارد، اما به عنوان سرپرست هیئت وظیفه دارم زمینه برگزاری مجمع را فراهم کنم.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول