اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل:

انقلاب در مسیر آرمان‌ الهی به راهش ادامه می‌دهد/ نگاه پدرانه‌ رهبری به دولت پیام دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های الهی با درایت و تدبیر ولی امر مسلمین جهان با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

انقلاب در مسیر آرمان‌ الهی به راهش ادامه می‌دهد/ نگاه پدرانه‌ رهبری به دولت پیام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، مراسم تقدیر و تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل بعدازظهر امروز برگزار شد.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در این مراسم گفت: یکی از ثمرات مهم انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در جهان است و آگاهی جامعه از اندیشه‌های اسلامی یک ضرورت مهم برای تمام حوزه‌های آموزشی و فرهنگی است.

عسکر جانعلی زاده گفت: شهدای سرافراز و گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی ما شدند و سرافرازی و عزت این نظام در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری‌های شهداست .

وی بر اجرای منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و بیان داشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همیشه نگاه پدرانه‌ای به دولت داشته است و این یک پیام ارزشمند و یک درس بزرگ برای ما است.

جانعلی زاده با اشاره به تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران و فشارهای اقتصادی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون از هیچ توطئه‌ای کوتاهی نکردند و امروز نیز از هر فرصتی برای ضربه‌زدن به آرمان‌های انقلاب استفاده می‌کنند ولی غافل از اینکه انقلاب اسلامی در مسیر آرمان‌های الهی با درایت و تدبیر ولی امر مسلمین جهان با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، ترویج فرهنگ قدردانی از زحمات پرسنل نمونه را امر مهمی دانست و گفت: از کارکنان زحمت‌کش و پرتلاش هر نهادی باید تقدیر و تشکر به عمل آید.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل نیز در این مراسم گفت: این دانشگاه در برگزاری کلاس‌های آموزشی و ضمن خدمت کارکنان یکی از دستگاه‌های برتر در استان مازندران است.

سید هاشم رسولی با اعلام تشکیل هیئت اجرایی جذب، افزود: رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی و بررسی ساختار اداری در قالب کمیته تحول اداری از اولویت‌های این دانشگاه در سال جدید است.

وی به اقدامات انجام شده در زمینه خدمات رفاهی کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: با رایزنی انجام شده با بانک‌های تجارت و بانک ملی ایران تفاهم نامه‌ای برای ارائه تسهیلات به کارکنان و اعضای هیئت علمی منعقد شده است.

رسولی به برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از برنامه‌های دانشگاه برای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی است.

رسولی از اجرای طرح شبکه فیبر نوری و توسعه فضای سبز دانشگاه در سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس، به مناسبت روز کارمند و تدابیر ریاست دانشگاه، هدایای ویژه‌ای به کارکنان به پاس زحمات و خدمات یک ساله آنان اهدا شد.

در پایان مراسم نیز مدیران و کارمندان نمونه دانشگاه با تشویق حضار هدایایی را شامل لوح تقدیر یاد بود و جوایز نقدی از دست مسئولان دانشگاه دریافت کردند.

در این مراسم از حوزه ریاست: مهدی شاهکلایی و عظیمه خدادادی به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.

در  حوزه معاونت‌ها، از حوزه معاونت اداری و مالی، علی باباپور، مرضیه حیدری و خدیجه پورقاسم، از حوزه معاونت پژوهش و فناوری محمود احمدی، از حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مریم اسماعیل نتاج و از حوزه معاونت آموزشی شهربانو صادقی مریم شیدایی و هاجر گلی به عنوان کارکنان نمونه انتخاب شدند.

علاوه بر آن نیز در این مراسم از اصغر اصغرزاده، رئیس کارگزینی به عنوان مدیر منتخب نمونه دانشگاه و حسین علیزاده افروزی، مسعود حسین پور و هادی عباس نژاد به عنوان کارمندان ساعی و پرتلاش با اهدای هدایایی تجلیل و تقدیر به‌عمل آمد.

مدیران و کارمندان نمونه دانشگاه بر اساس ارزیابی در محورهای کمیت، کیفیت کار، رعایت نظم و مقررات اداری و نحوه برخورد با ارباب رجوع انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول