اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد

لزوم تسریع در اجرای پروژه گازرسانی به نهبندان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در اجرای پروژه گازرسانی و راه‌آهن که دولت قول اجرای آن را داده است، سرعت بیشتری صورت گیرد.

لزوم تسریع در اجرای پروژه گازرسانی به نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مراد هاشم‌زهی عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرمانداری نهبندان اظهار کرد: مسئولان اجرایی به ویژه دولت باید با تلاش شبانه‌روزی و اخلاص ایده‌ها و برنامه‌های مؤثر را در راستای توسعه شهرستان‌های جنوب استان عملی کنند.

امام جمعه نهبندان نیز در این مراسم هفته دولت را فرصت مناسبی برای نقد تجربیات گذشته دانست و گفت: باید ببینیم که چه اقداماتی انجام شده و چه اقداماتی ضرورت دارد که انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: مسئولان امروز باید شیوه خدمت‌رسانی این دو شهید بزرگوار را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه توکل بر خدا اساس همه امور است، ادامه داد: توکل به معنای چشم امید داشتن به خدا و چشم امید برکندن از غیر خداست و انقلاب اسلامی ایران با توکل بر خدا پیروز شد تا امروز به نقطه پیشرفت و تعالی برسد.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه امروز صبر و استقامت ملت ایران ستودنی است، اظهار کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توکل بر خدا محقق شده است.

خزاعی افزود: اعتماد به نفس، صبر و استقامت، تقویت روحیه، داشتن شجاعت و شهامت، خودکفایی، عزت نفس و پیروزی از ثمرات توکل بر خداست.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان با پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین توطئه‌ها مقابل ما ایستاده‌اند.

امام جمعه نهبندان با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ماندگار تاریخ اسلامی ایران هستند، افزود: این شهیدان مردانی بودند که با توکل بر خدا و تلاش خستگی‌ناپذیر درس خدمت و محبت به بندگان خدا را به ما نشان دادند.

خزاعی تصریح کرد: مسئولان باید فرصت باقی مانده خدمت را قدر بدانند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول