اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران

خراسان رضوی رتبه نخست را کسب کرد

خبرگزاری فارس: در شانزدهمین مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران، خراسان رضوی با 126.2 امتیاز رتبه نخست را کسب کرد.

خراسان رضوی رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سعید رادفر در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه شرکت ملی گاز ایران در هتل پارسیان کرمانشاه‌، اظهار کرد: مرحله سراسری شانزدهمین مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران با حضور 291 نفر شرکت‌کننده در کرمانشاه به مدت 8 روز انجام شد.

رادفر تصریح کرد: شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات در دو گروه پسران و دختران کارکنان و در مقاطع راهنمایی، دبیرستان و عالی در رشته‌های حفظ تخصصی دو جزء تا سی جزء، قرائت، ترتیل، مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ قرآنی و معارف والای آن در میان فرزندان کارکنان بیان کرد و گفت: شرکت‌کنندگان این دوره شامل 153 نفر دختر و 139 پسر از کارکنان شرکت گاز سراسر ایران هستند که از میان 20 شرکت گاز استانی، 7 پالایشگاه گاز، 9 منطقه انتقال گاز، شرکت مهندسی و توسعه گاز، شرکت انتقال گاز و ستاد شرکت ملی گاز ایران پس از حضور در مرحله مقدماتی به این مرحله راه یافته‌اند.

دبیر اجرایی شانزدهمین مسابقات قرآن کریم شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار شد و داوران این مسابقه از داوران برجسته کشوری و استانی بودند.

شرکت ملی گاز خراسان رضوی با 126.2 امتیاز رتبه اول، شرکت گاز استان فارس با 102.8 امتیاز رتبه دوم و شرکت گاز استان قم با 102.2 امتیاز رتبه سوم  شانزدهمین مسابقات سراسری قرآن و نهج‌البلاغه را کسب کردند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول