اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز گیلان خبر داد

برخورداری 237 روستای گیلان از نعمت گاز تا سال 92

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گیلان از برخورداری 237 روستا از نعمت گاز روستای استان تا پایان سال 92 خبر داد.

برخورداری 237 روستای گیلان از نعمت گاز تا سال 92

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سیدجلال نور موسوی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی به روستای نوحدان با اشاره به اینکه از نعمت گاز در بخش‌های مختلف استفاده می‌شود اظهار کرد: نخستین مصرف‌کنندگان گاز در استان مربوط به سال 62 است.

وی ادامه داد: امر گازرسانی در سال 66 به شهر رشت رسید و استمرار جریان گازرسانی برای محرومیت‌زدایی به روستاها در همان زمان در دستور کار دولت قرار گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه امر گازرسانی در دولت‌های نهم و دهم افزایش یافته است اضافه کرد: تا دو سال گذشته متوسط گازرسانی به شهر رشت زیر متوسط استان بود و ‌اکنون 66 درصد جمعیت آن برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: رشت دارای 160 روستای گازدار است که از نظر تعداد برخورداری رتبه نخست استان را در بخش روستایی به همراه دارد.

نورموسوی با اشاره به بهره‌مندی 100 درصدی شهر بندرانزلی از گاز افزود: در سال 92 تعداد 237 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه 72 پروژه آماده افتتاح داریم که 55 پروژه مربوط به بخش گازرسانی است خاطر نشان کرد: 7 ‌هزار و 500 خانوار با اعتبار 7 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه گازدار می‌شوند.

این مسئول متذکر شد: افتتاح 10 واحد ایستگاه CNG که پنج واحد مربوط به رشت است، گازرسانی به دو واحد صنعتی و شش واحد مسکن مهر با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های شرکت گاز در هفته دولت است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول