اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

شاخص برخورداری از گاز در اردبیل ارتقا یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از ارتقای شاخص‌های توسعه گازرسانی در استان به ویژه در مناطق روستایی خبر داد.

شاخص برخورداری از گاز در اردبیل ارتقا یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در مراسم افتتاح 14 پروژه گازرسانی در شهر پارس‌آباد اظهار داشت: ما بعد از تکمیل گازرسانی به شهرهای استان با جدیت تمام گازرسانی به مناطق روستایی را آغاز کردیم به طوریکه 45 درصد روستاهای استان هم‌اکنون از این نعمت بهره‌مند هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان با هفته دولت یک‌هزار و 600 خانوار روستایی شهرستان اردبیل از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

خدایی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با صرف هزینه‌ای بالغ بر 38 هزار و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده و اهالی منطقه از نعمت گاز طبیعی استفاده می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر این پروژه‌ها دیگر طرح‌های گازرسانی در هفته دولت در مجموع با سرمایه‌گذاری 6 میلیارد و 62 میلیون تومان افتتاح می‌شود که شامل گازرسانی به واحدهای تجاری، صنعتی و همچنین مجموعه‌های مسکن مهر است.

وی بیان کرد: علاوه بر تکمیل گازرسانی به مسکن مهر شام‌اسبی در اردبیل با اعتباری بالغ بر 840 میلیون تومان شاهد تکمیل عملیات گازرسانی به شهرک فرمانداری، کشاورز و آتاماشین با 420 میلیون تومان اعتبار هستیم.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه بیش از 98 درصد شهرهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند، ادامه داد: در حال حاضر با توجه به تکمیل پروژه‌های افتتاحی در این ایام حدود 300 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

وی اظهار داشت:‌ تاکنون بیش از 2 هزار و 300 کیلومتر شبکه گاز و 46 هزار انشعاب در روستاهای استان اجرا و نصب شده است.

خدایی گفت: تعداد مشترکین روستاهای استان به 50 هزار مشترک رسیده است که امیدواریم همین روند توسعه گازرسانی به روستاها با اولویت مناطق سردسیر ادامه پیدا کند.

وی در ادامه افزود: گازرسانی به 160 روستای دیگر استان در اولویت قرار گرفته است و ما در عملیاتی کردن این تعداد گازرسانی به روستاها اهداف و پیش‌بینی‌های لازم را در تأمین اعتبار و تسهیلات انجام دادیم.

خدایی همچنین از افتتاح ساختمان اداره گاز پارس‌آباد خبر داد و اظهار داشت: این ساختمان با 13 هزار و 600 میلیون ریال آماده بهره‌برداری است که در هفته دولت به مرحله استفاده می‌رسد.

این مسئول از تکمیل و بهره‌برداری خط تغذیه و ایستگاه تی‌بی‌اس ولیعصر مشگین‌شهر با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد:‌ در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هیچ مانع و مشکلی جز کمبود اعتبارات نداریم که در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شده است از سه منبع اعتبارات برای شرکت‌های خدمات‌رسان تزریق شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول