اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

دانشگاه پیام نور شوشتر تشنه است

خبرگزاری فارس: با وجود اعلام رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر در روزهای گذشته برای رفع کامل مشکل آب دانشگاه پیام نور، بررسی‌ها از عدم رفع این مشکل خبر می‌دهد.

دانشگاه پیام نور شوشتر تشنه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، 20 روز پیش محراب قنبری رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شوشتر از رفع کامل مشکل آب دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این دانشگاه در شرایط کنونی از آب شرب شهری استفاده می‌کند و مشکل کمبود آب آن به زودی رفع خواهد شد.

* رئیس دانشگاه تکذیب کرد

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان شوشتر رفع مشکل آب این دانشگاه را تکذیب کرده و می‌گوید: دانشگاه پیام نور شهرستان شوشتر همچنان تشنه است و اداره آب و فاضلاب هنوز برای رفع مشکل آب این دانشگاه اقدامی عملی انجام نداده است.

مصطفی عابدی می‌افزاید: دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از یکهزار و 500 نفر دانشجو در شرایط کنونی از داشتن آب شرب و حتی خام برای مصارف غیر شرب نیز محروم است.

وی با اشاره به نحوه تامین آب برای این دانشگاه خاطر نشان می‌کند: این دانشگاه در شرایط کنونی با تانکر و با دوره زمانی دو الی سه روزه آب‌دار می‌شود.

* اندکی صبر، سحر نزدیک است

از سوی دیگر، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان شوشتر می‌گوید: مشکل این دانشگاه در تأمین آب شرب و شهری در 10 روز آینده برطرف خواهد شد.

محراب قنبری با اشاره به اینکه رفع مشکل این دانشگاه نیازمند ماشین‌آلات ویژه و اتصالات خاص لوله است، می‌افزاید: برای رفع این مشکل اتصالات لازم خریداری شده و در هفته آینده با قطع آب سراسری در منطقه شوشترنو این مشکل برطرف خواهد شد.

وی بیان می‌کند: تلاش داریم تا نیمه ماه مبارک رمضان مشکل این منطقه را برطرف کنیم و ساکنان منطقه شوشترنو باید مقداری صبوری کنند.

قنبری با اشاره به اینکه رفع مشکل دانشگاه پیام نور شوشتر نیازمند زمان زیادی است، تأکید می‌کند: برای رفع مشکل تأمین آب این دانشگاه در اواخر هفته آینده یک روز از ساعت  19:30 تا شش صبح روز بعد منطقه شوشترنو بدون آب خواهد بود تا مشکل دانشگاه پیام نور برطرف شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر خاطرنشان می‌کند: تلاش بر آن است که در اسرع وقت این مشکل برطرف شود و همه مقدمات کار برای این مهم نیز فراهم شده است.

وی یادآور می‌شود: زمان اجرای عملیات و قطعی آب حدودا 12 ساعته در آن روز از قبل به اطلاع همشهریان خواهد رسید.

 گزارش خبری: مجتبی نارنج پور

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول