اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر بوشهر مطرح شد

گزارش‌ متفاوت 2 رئیس دانشگاه از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی

خبرگزاری فارس: رؤسای دانشگاه‌های آزاد و خلیج فارس بوشهر دو گزارش متفاوت از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و گرایش به مصرف مواد مخدر در این خوابگاه‌ها ارائه کردند.

گزارش‌ متفاوت 2 رئیس دانشگاه از وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حسن تاجیک رئیس دانشگاه خلیج فارس و ساسان قاسمی رئیس دانشگاه آزاد بوشهر در نشست صبح امروز شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گزارشاتی از وضعیت مصرف مواد مخدر در دانشگاه‌ها به ویژه خوابگاه‌های دانشجویی ارائه دادند که تفاوت‌های بارزی بین دو گزارش این دو رئیس مشاهده می‌شود.

خوابگاه خودگردان عالی‌شهر وضعیت مناسبی ندارد

ابتدا رئیس دانشگاه آزاد بوشهر از وضعیت خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه آزاد به ویژه خوابگاه خودگردان عالی شهر به شدت انتقاد کرد و گفت: وضعیت این خوابگاه از نظر مسائل و مشکلات مختلف و آسیب‌های اجتماعی به حدی بد بوده که با هماهنگی ناجا و اماکن می‌خواهیم این خوابگاه را تعطیل کنیم.

ساسان قاسمی افزود: گرایش به سمت مواد مخدر به ویژه در خوابگاه‌های خودگردان بیشتر است و نظارت دانشگاه در این خوابگاه‌ها نیز کمتر است.

وی اضافه کرد: گروه هدف دانشگاه‌ها برای مصرف مواد مخدر مستعد هستند به همین خاطر برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی برای آنان در دستور کار داشته و داریم.

رئیس دانشگاه آزاد بوشهر خواستار همکاری ناجا در برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به ویژه در دانشگاه‌ها شد.

وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه خلیج فارس مطلوب است

با وجود گزارش‌ رئیس دانشگاه آزاد در مورد وضعیت نامطلوب خوابگاه‌های خودگردان این دانشگاه اما رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: اکثر دانشجویان دانشگاه خلیج فارس مشغول به تحصیل و تحت نظر هستند و گرایش به سمت مواد مخدر در بین دانشجویان این دانشگاه نداریم.

حسن تاجیک افزود: دانشگاه خلیج فارس و خوابگاه‌های این دانشگاه وضعیت مطلوبی از نظر عدم استفاده از مواد مخدر دارند.

وی با بیان اینکه مصرف سیگار نیز در دانشگاه خلیج فارس بسیار محدود است گفت: خوابگاه‌های دولتی تحت کنترل هستند و عمده مشکلات خوابگاه‌های خودگردان دانشگاه خلیج فارس نیز مربوط به امکانات و تامین آب و برق است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول