اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه کاشان مطرح کرد

نیاز به ساخت خوابگاه متأهلان در دانشگاه کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه کاشان ساخت خوابگاه ویژه متأهلان این دانشگاه را ضروری خواند.

نیاز به ساخت خوابگاه متأهلان در دانشگاه کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، زین‌العابدین خدمتی اظهار داشت: با توجه به درخواست دانشجویان متأهل و دوره شبانه برای استفاده از خوابگاه و با توجه به لزوم رفاه و رضایت هر چه بیشتر دانشجویان دوره روزانه، به ساخت یک بلوک خوابگاهی پسران، دو بلوک خواهران و همچنین ساخت خوابگاه متأهلان در این دانشگاه نیاز است. 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته خوابگاه‌ها، معاونت دانشجویی دانشگاه با ایجاد ستاد برگزاری مراسم هفته خوابگاه‌ها، مجموعه برنامه‏‌هایی را ویژه دانشجویان خوابگاهی برنامه‏‌ریزی کرده است.

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه کاشان، برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، توزیع بروشورهای علمی، ورزشی در اتاق‌های دانشجویی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، توزیع بسته‌های آموزشی همراه با شاخه گل، برگزاری نمایشگاه عکس و کاریکاتور، انتخاب دانشجویان نمونه از هر بلوک و برگزاری مسابقه قوی‌ترین مردان را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.

خدمتی یادآور شد: به همین مناسبت همچنین اجرای تئاتر، برگزاری اردوی زیارتی قم و جمکران، حضور مشاوران مذهبی در خوابگاه‌ها، برگزاری کارگاه هنری، پخش فیلم، نورافشانی و پخش مولودی، برگزاری اردوی پارک بام شهر و اجرای برنامه‌های متنوع دیگر برای دانشجویان خوابگاهی در نظر گرفته شده است.

23 تا 28 اردیبهشت‌ماه، با عنوان هفته خوابگاه‌ها نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول