اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا‌:

کارگاه آموزشی برای مدیران خوابگاه‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌ سینا گفت: برای پیشبرد بهتر امور، کارگاه آموزشی برای مدیران خوابگاه‌های همدان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی برای مدیران خوابگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، داود دمقی ظهر امروز در جلسه ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی همدان اظهار کرد: قراردادهای بسته شده با دانشجویان تا پایان تیرماه است و مدیران موظف هستند پس از اتمام قرارداد در صورت عدم تمایل دانشجو برای اقامت مجدد در خوابگاه پول پیش را به وی بازگردانند و اجباری در این امر نباشد.

وی افزود: برخی مدیران خوابگاه‌ها از دانشجویان اجاره دو ماه تعطیلی تابستان را نیز دریافت می‌کنند که این امر درست نبوده و تنش ایجاد می‌کند و برخی مدیران نیز خوابگاه‌ها را به منظور کاهش هزینه‌ها در بین دو ترم تعطیل می‌کنند که این هم به ضرر دانشجو است چرا که شاید عده‌ای بخواهند فرجه‌ها را در داخل خوابگاه باشند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا‌ خاطرنشان کرد: نظافت و تعمیر خوابگاه‌ها امری است که بسیار مورد توجه قرار دارد و مدیران باید تلاش کنند تا از سیستم گرمایشی رادیاتور استفاده کنند چرا که استفاده از گاز دارای خطرات گسترده‌ای است.

مسئول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز گفت: توجه به تأمین ضوابط بهداشتی در خوابگاه‌های دانشجویی به لحاظ جلوگیری از بیماری‌های عفونی، مسری و پوستی بسیار حائز اهمیت است.

حسین خالقی‌مجد افزود: در این کنترل‌ها شرایط اتاق، مساحت، تعداد تخت‌ها، دیوار، سقف، کمد‌های دیواری، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، درب و پنجره و... بازدید می‌شود و رعایت نظافت عمومی، نکات بهداشتی، وسایل اطفاء حریق، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به دقت کنترل می‌شود.

وی در پایان گفت: اگر مدیران در این موارد با کمبودی مواجه هستند قبل از انجام بازدید باید این امور را رفع کرده تا با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول