اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خوابگاه فاطمیه(س) کرمانشاه:

خوابگاه فاطمیه نخستین خوابگاه احداثی استاندارد غرب کشور است

خبرگزاری فارس: مدیر خوابگاه فاطمیه(س) گفت: خوابگاه فاطمیه نخستین خوابگاه احداثی استاندارد غرب کشور در استان کرمانشاه است.

خوابگاه فاطمیه نخستین خوابگاه احداثی استاندارد غرب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهناز عرب‌صالحی در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: خوابگاه فاطمیه(س) با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان در زیربنای دو هزار و 200مترمربع در سال 88 جواز ساخت گرفت و اواخر سال 89 نیز به مرحله بهره‌برداری رسید.

عرب‌صالحی تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوان با کمک مسئولان استانی خصوصا استانداری، دانشگاه رازی و دانشگاه علوم‌پزشکی توانستیم این خوابگاه را در استان به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: این خوابگاه نزدیک به 2 ترم است که پذیرای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور است.

مدیر خوابگاه فاطمیه(س) با بیان اینکه این خوابگاه نخستین خوابگاه احداثی استاندارد غرب کشور در استان کرمانشاه است، خاطرنشان کرد: این خوابگاه 24 واحد آپارتمان است که هر واحد آن 2 اتاق با 6 تخت که تمام امکانات رفاهی آن برای دانشجویان مهیا است.

وی از دیگر امکانات رفاهی این خوابگاه به نمازخانه، مهمانسرا، فروشگاه و کافی‌نت اشاره کرد.

عرب‌صالحی با اشاره به اینکه اشتغالزایی این خوابگاه 7 نفر به‌طور مستقیم و 3 نفر به‌طور غیرمستقیم است، ادامه داد: ظرفیت این خوابگاه 300 نفر دانشجوی دختر است.

عرب‌صالحی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در این خوابگاه به برگزاری مستمر دعای کمیل و توسل به‌صورت هفتگی اشاره کرد و گفت: نماز های صبح و مغرب و عشا نیز به‌صورت جماعت هر روز در این خوابگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: 60 درصد از دانشجویان این خوابگاه را دانشجویان بومی از سراسر استان و 40 درصد دیگر آن را دانشجویان استان‌های اطراف تشکیل می‌دهند.

عرب‌صالحی در پایان یادآور کرد: در مجموع 35 خوابگاه رسمی خودگردان در سطح استان داریم که بالغ بر 3 هزار نفر ظرفیت پذیرش دانشجو دارند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول