اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی و ترافیک پایانه‌های مازندران:

71 مدرسه در حاشیه راه‌های مازندران ایمن‌سازی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از ایمن‌سازی 71 مدرسه در حاشیه راه‌های این استان خبر داد.

71 مدرسه در حاشیه راه‌های مازندران ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران، عبدالرضا یداللهی بیان داشت: در سال‌جاری، 71 مدرسه در حاشیه راه‌های استان مازندران با اعتباری بالغ بر 156 میلیون تومان ایمن‌سازی نرم‌افزاری و فیزیکی می‌شوند. وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای ایمنی عبور و مرور دانش آموزان ذکر کرد.

یداللهی اقدامات ایمن‌سازی فیزیکی را نصب علائم و تجهیزات ایمنی در مقابل مدارس و ایمن‌سازی نرم‌افزاری را آموزش فرهنگ عبور و مرور در مدارس عنوان کرد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران خاطرنشان کرد: در سال گذشته 150 مدرسه، 103 ابتدایی و 47 راهنمایی در سطح حاشیه راه‌های استان ایمن‌سازی شده‌اند.

وی در پایان اذعان داشت: بیشترین تعداد مدارسی که در سال گذشته  ایمن‌سازی شدند در حوزه استحفاظی ساری با 40 مدرسه حاشیه راه‌ها بود و امسال در حوزه استحفاظی بابل ایمن‌سازی می‌شوند.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول