اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز خبر داد

ایمن‌سازی 4 نقطه حادثه خیر در استان البرز

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: طرح ایمن‌سازی راه‌های البرز با انجام چهار پروژه اصلاح مهندسی نقاط حادثه خیز در این استان تداوم یافته و طرح‌های فوق در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

ایمن‌سازی 4 نقطه حادثه خیر در استان البرز

مهدی ضیایی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان در ایران مربوط به حوادث رانندگی است که متاسفانه سالانه تعدادی از هموطنان ما بر اثر سانحه تصادف آسیب جانی می‌بینند.

وی تصریح کرد: با بررسی‌ها و کارهای کارشناسی انجام شده، تصادفات و حوادث جاده‌ای دارای سه عامل اصلی و مهم هستند که عبارتند از نقص فنی خودروها، نقص مهندسی جاده‌ها و بالاخره خطای انسانی که ناشی از عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و یا اشتباهات راننده است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان البرز گفت: آنچه که در حوزه اختیارات راه و شهرسازی استان البرز قرار دارد را در تلاش هستیم تا رفع کنیم.

ضیایی‌پور افزود: به همین دلیل طرح‌هایی برای اصلاح مهندسی جاده‌ها و راه‌های این استان و همچنین رفع نقاط حادثه‌ خیز در البرز در دست اجرا داریم.

وی گفت: مهم‌ترین پروژه‌ای که برای ایمن‌سازی راه‌ها داریم مربوط به به جاده چالوس است که بخش‌های مهمی از این جاده هم اکنون ایمن‌سازی شده است.

مدیر کل اداره راه و شهرسازی البرز در ادامه با اشاره به در دست اجرا بودن چهار طرح عمرانی در حوزه ایمن‌سازی راه‌های این استان بیان داشت: این طرح‌ها در بزرگراه تهران – کرج، کرج – قزوین، اشتهارد و نظرآباد است.

ضیایی‌پور متذکر شد: پروژه‌های فوق همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد و امیدواریم در زمان افتتاح آنها مسئولان ارشد کشور به ویژه وزارت راه و شهرسازی را بتوانیم به استان البرز دعوت کنیم.

این مسئول تاکید کرد: به طرح قطع بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجب کاهش چشم‌گیر میزان تصادفات جاده‌ای و به طبع آن کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول