اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح مجتمع آبرسانی دین‌دوست خلخال

5 روستای خلخال از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: با افتتاح مجتمع آبرسانی دین‌دوست خلخال پنج روستای خلخال از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند.

5 روستای خلخال از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی صبح امروز در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی روستایی دین‌دوست خلخال اظهار داشت: این طرح از سال 87 آغاز شده و در هفته دولت امسال به بهره‌برداری رسید که با افتتاح آن پنج روستا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه برای این طرح اعتباراتی از محل منابع استانی ماده 110، ماده 10، ماده 180 و اعتبارات ملی هزینه شده است، افزود: با تکمیل فازهای بعدی این مجتمع آبرسانی بیش از 20 روستا از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

این مسئول به افتتاح پروژه‌های آبرسانی به روستاهای کهران و گورانسراب خلخال نیز اشاره کرد و گفت: فاز اول مجتمع بزرگ آبرسانی دین‌دوست خلخال و آبرسانی به این دو روستا با اعتبار بالغ بر 1 میلیارد و 260 میلیون تومان به افتتاح رسید.

عبداللهی با اشاره به نجات روستای کهران از مشقت بی‌آبی، ابراز داشت: در حال حاضر 100میلیون تومان برای آبرسانی به این روستا هزینه شده که با اتمام و تکمیل مجتمع دین‌دوست آب شرب دائم در روستای کهران جریان خواهد یافت.

فرماندار خلخال به همت والای روستاییان کهران در پرداخت زکات اشاره کرد و افزود: شاکر و زحمتکش  بودن اهالی این روستا سبب جدیت امر خدمت‌رسانی به این روستا خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی خلخال نیز در این آیین اظهار داشت: عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی روستایی دین‌دوست ترزنق از توابع بخش مرکزی با هدف تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی 15 روستا از روستاهای بخش مرکزی خلخال از سال 87 آغاز شده بود.

حسن مقیمی افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از فاز اول آن 12 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با آبرسانی به روستای کهران نیز 169 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول