اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت

پروژه آب‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی شهرستان تایباد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته دولت در مراسمی با حضور معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی پروژه آب‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی شهرستان تایباد افتتاح شد.

پروژه آب‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی شهرستان تایباد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمدعارف عارفی فرماندار شهرستان تایباد عصر یک‌شنبه در مراسم افتتاح این پروژه، آب‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی را از پروژه‌های مهمی یاد کرد که از سال‌ها پیش پی‌گیری شده و با اجرایی ‌شدن آن توسط امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان، مشکل کمبود آب در پاسگاه‌های مرزی برطرف شده و سبب حل مشکل کم‌آبی پاسگاه‌های مرزی می‌شود.

وی افزود: با حفر یک حلقه چاه و لوله‌گذاری به طول 66 کیلومتر این پروژه به بهره‌برداری رسیده و هم‌زمان با هفته دولت با حضور معاون توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌رضوی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان تایباد هم‌چنین به اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی پروژه آب‌رسانی پاسگاه‌های مرزی اشاره کرد و میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را 11 میلیارد و 650 میلیون ریال عنوان کرد.

معاون استاندار خراسان‌رضوی در ادامه با حضور در گمرک بین‌المللی دوغارون از نزدیک از تاسیسات مرزی بازدید کرد و در جریان روند اجرایی پروژه‌ها قرار گرفت.

رضا عبدالملکی در حاشیه بازدید از تاسیسات مرزی دوغارون پروژه آب‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی را بسیار مفید عنوان کرد و وضعیت مرز و مرزبانی را بسیار خوب توصیف کرد.

حسن نطاق مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تایباد نیز با ارائه گزارشی از روند اجرایی طرح آب‌رسانی به پاسگاه‌های مرزی به احداث مخزن 420 مترمکعبی در محل میل کج، ارگ، تپه سنجدی و موسی‌آباد اشاره کرد و 700 متر حصارکشی، ایجاد دو ایستگاه پمپاژ و 146 مورد حوضچه شیرآلات را از دیگر مستحدثات این پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول