اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

هزینه پروژه‌های کشاورزی خراسان جنوبی 25 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در مجموع 25 میلیارد و 670 میلیون تومان برای پروژه‌های کشاورزی هفته دولت در استان هزینه شده است.

هزینه پروژه‌های کشاورزی خراسان جنوبی 25 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی صبح امروز در مراسم افتتاح کارخانه فرآورده‌های لبنی بیرجند اظهار کرد: هم‌اکنون شش کارخانه فرآورده‌های لبنی در سطح استان پروانه بهره‌برداری دریافت کرده‌اند که این تعداد تا دهه فجر امسال به 9 پروانه افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 206 پروژه کشاورزی در خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در مجموع 25 میلیارد و 670 میلیون تومان برای پروژه‌های هفته دولت هزینه شده که برای 310 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با توجه بر اهمیت پروژه‌های فرآورده‌های لبنی افزود: پروژه‌های کوچک دارای بهره‌برداری سریع‌تر، مشکلات بانکی کمتر و اثربخشی بیشتر هستند.

هادربادی اضافه کرد: این کارخانه فرآورده‌های لبنی دارای ظرفیت تولید 650 تن در سال بوده که برای 12 نفر ایجاد اشتغال کرده است.

وی با اشاره به اینکه 115 هزار تن شیر در خراسان جنوبی تولید می‌شود، تصریح کرد: 37 هزار تن شیر از این مقدار در شهرستان بیرجند تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت نهم و دهم به رشد و توسعه بخش کشاورزی در استان توجه ویژه شده است، اظهار کرد: اعتبار 17 میلیارد تومانی بخش کشاورزی استان خراسان جنوبی به 47 میلیارد تومان افزایش یافته است.

هادربادی همچنین از رشد سه برابری اعتبارات بخش کشاورزی شهرستان بیرجند خبر داد.

وی با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم به بخش کشاورزی افزود: از ابتدای دولت نهم این اعتبارات از 2.7 میلیارد تومان به 7.7 میلیارد تومان افزایش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از افزایش باغات خراسان جنوبی خبر داد و تصریح کرد: این باغات از یک‌هزار و 200 هکتار به 3 هزار هکتار رسیده است.

هادربادی با توجه به خدمات دولت نهم و دهم به بخش کشاورزی گفت: نزدیک به 400 رشته قنات در خراسان جنوبی احیا شده است.

وی از افتتاح 206 پروژه کشاورزی همزمان با هفته دولت خبر داد و افزود: یک چهارم پروژه‌های هفته دولت استان مربوط به بخش کشاورزی است.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول