اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان اردبیل:

برنامه‌ریزی اصولی برای کشاورزی اردبیل نیاز جدی است

خبرگزاری فارس: معاون نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان اردبیل برنامه‌ریز اصولی برای توسعه سیمای کشاورزی استان را نیاز اساسی این بخش عنوان کرد.

برنامه‌ریزی اصولی برای کشاورزی اردبیل نیاز جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی اسماعیل‌پور ظهر امروز در آیین معارفه مدیر جدید جهاد کشاورزی بیله‌سوار اظهار داشت: تبدیل شدن استان اردبیل به قطب بزرگ کشاورزی مهمترین مولفه‌ای است که باید ما را به سمت استفاده اصولی از این بخش رهنمون کند و نباید اردبیل در بخش کشاورزی درجا بزند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ریزی اصولی باید از مرحله کاشت تا برداشت لحاظ شود، خاطرنشان کرد: ظرفیت ممتاز استان اردبیل در کشاورزی نباید به هیچ وجه به دست فراموشی سپرده شود چرا که در صورت تداوم این وضعیت صادرات حوزه کشاورزی نیز با مشکل مواجه می‌شود.

اسماعیل‌پور ادامه داد: کشاورزی از محورهای اصلی توسعه اردبیل محسوب می‌شود که ضروری است برای خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی حمایت جدی از این بخش صورت گیرد.

ای مسئول با بیان اینکه در افزایش راندمان تولید قابلیت‌های کشاورزی استان نیازمند حمایت جدی است، افزود: توجه ویژه دولت به توسعه بخش کشاورزی برای رسیدن به مرز خودکفایی در زمینه محصولات کشاورزی و دامی انکارناپذیر است که ضرورت دارد ما نیز از این ظرفیت استفاده بهینه کنیم.

وی توجه به اقتصاد کشاورزی را بسیار مهم اعلام کردو افزود به منظرور رسیدن به توسعه اقتصاد ملی و شتاب دادن به پیشرفت کشور ضرورت توجه به ابعاد اقتصادی محصولات کشاورزی دو چندان می‌شود که این موضوع اساسی باید از برنامه‌های اصلی بخش دولتی باشد.

معاون نیروی انسانی جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان داشت: در این میان عزم عمومی و احساس مسئولیت کشاورزان و تولید کنندگان تاثیرگذارتر است.

در این آیین علی‌اکبر حسینیان به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی بیله‌سوار معرفی شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول