اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

6 طرح جهاد کشاورزی شهرستان نکا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا گفت: همزمان با هفته دولت شش طرح جهاد کشاورزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

6 طرح جهاد کشاورزی شهرستان نکا به بهره‌برداری رسید

حسن سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار داشت: شش طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال در هفته دولت در نکا به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول عنوان کرد: طرح‌های عمرانی این پروژه‌ها شامل احداث شبکه‌های آبیاری و زهکشی، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، حفر و تجهیز چاه ، آبیاری تحت فشار است.

وی همچنین از آغاز بهره‌برداری از شالیکوبی مدرن با اعتبار 10 میلیارد ریال خبر داد و یادآور شد: این طرح  از جمله طرح‌های تولیدی و خدماتی در هفته دولت در نکا است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا در ادامه این شهرستان را در بخش تولیدات کشاورزی، دامی  و مواد غذایی استان از شهرستان‌های موفق اعلام کرد و گفت: این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود از شرایط خوب کشاورزی برخوردار بوده که امید است با همکاری بهره‌برداران بتوان این جایگاه را ارتقا داد.

سلیمی ادامه داد: تولید شش درصد گوشت سفید استان مازندران، چهار درصد تولیدات گوشت قرمز و 6/4 درصد تولیدات باغی از جمله موفقیت‌های این شهرستان در امر تولیدات کشاورزی و غذایی برای استان مازندران است.

وی یادآور شد: در سال گذشته از کل اعتبارات 44 میلیارد و 570 میلیون ریالی اختصاص یافته، 23 میلیارد و 570 میلیون ریال به پروژه‌های مختلف اختصاص یافته است.

سلیمی متذکر شد: در این رابطه 19 پروژه زراعی و باغی و 38 پروژه فنی و زیر بنایی برای شهرستان در نظر گرفته شد که اجرایی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا اذعان داشت: اجرای پروژه شن‌ریزی بین مزارع، پوشش بتنی کانال‌های آبیاری، پل بین مزارع، انتقال آب زراعی به طول 2 هزار و 500 متر در روستاهای شیت، اریم، ولامده، کرداب و چلمردی، تجهیز و نوسازی اراضی در روستاهای درزی محله و کلت در 161 هکتار از جمله این موارد در بخش کشاورزی و فنی و زیر بنایی بوده است.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول