اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

مشکل آب خرمدشت کوهبنان برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار کوهبنان ‌گفت: امیدواریم ‌با تلاش مسئولان شهرستان مشکل آب روستای خرمدشت تا پایان سال جاری رفع شود.

مشکل آب خرمدشت کوهبنان برطرف می‌شود

صمصام علیمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان با ابراز خرسندی از کارهای صورت پذیرفته توسط دولت خدمتگزار در شهرستان کوهبنان اظهار داشت: بخشداری کوهبنان در هفته دولت سعی کرده تمام تلاش خود را برای پیگیری و رفع مشکلات مردم انجام دهد.

وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات صورت گرفته در هفته دولت بیان داشت: بازدید از طرح‌های هادی در روستاهای خرمدشت، رتک، کهن، افزاد و جور، بازدید از کارگاه جوراب بافی، پست بانک، خانه بهداشت و زیارت امامزاده زیدبن‌علی در خرمدشت، بازدید از برج‌های تاریخی روستای افزاد از این جمله است.

علیمرادی ابراز داشت: در این هفته با خانواده‌های شهدا در روستاهای کهن و خرمدشت دیداری داشتیم و یاد و خاطره این شهیدان والا‌مقام گرامی داشته شد و با دلجویی از خانواده این عزیزان تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در حد توان مشکلات آنان را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از روستاهای خرمدشت، رتک و کهن داشتیم تعدادی از ساکنان این روستاها از آنتن دهی ضعیف تلفن‌های همراه در این مناطق ابراز نارضایتی کردند که به آنان قول مساعدت و رفع اشکالات موجود داده شد.

علیمرادی خاطر‌نشان کرد: در بازدید از روستاهای نامبرده به دهیاری‌ها یادآوری کردیم تا کارهایی که نیاز به مراجعه به مسئولان بالادست ندارد با درایت پیگیری کنند تا مشکلات مردم بدون فوت وقت رفع شده و مردم رضایت کافی را از مسئولان داشته باشند.

وی افزود: در این هفته به همراه چند تن از مسئولان شهرستان از قنات‌ها، چشمه‌ها، لوله‌های انتقال آب و ساختمان در حال احداث دهیاری روستای پشکوئیه بازدید کردیم‌ و در مورد رفع مشکل برق‌رسانی به چند‌ روستا که با وجود نزدیکی به شبکه انتقال برق هنوز از نعمت برق محروم هستند مکاتبات لازم با اداره برق شهرستان انجام پذیرفته است.

وی ‌ابراز امیدواری کرد با تلاش مسئولان شهرستان مشکل آب روستای خرمدشت تا پایان سال جاری رفع شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول