به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسانشمالی، احمد مهدوی با اشاره به وجود سامانه پیامک در حوزههای صدا، سیما، خبر و روابط عمومی اظهار کرد: روزانه پیامکهای بسیاری حاوی نظرات و پیشنهادات ارزنده مخاطبان در خصوص برنامههای مختلف صدا، سیما، بخشهای خبری و مسائل و مشکلات استان دریافت میشود و به عوامل برنامهساز مرتبط، برای بهرهبرداری ارائه میشود.
وی تصریح کرد: به منظور ارتباط بیشتر با مخاطبان، سامانههای پیغامگیر در واحدهای صدا، سیما، خبر و روابط عمومی به صورت 24 ساعته آماده دریافت نظرات مخاطبان هستند.
مهدوی اضافه کرد: علاوه بر سامانه مذکور، از طریق ایمیل، تلفن، نامه و سایت مرکز نیز نظرات مردمی اخذ میشود.
وی با اشاره به برخی دیدگاههای مطرح شده، از مخاطبان خواست تا نقدها و نظرات خود را با مصادیق بارز و همراه با پیشنهادات قابل اجرا اعلام کنند چرا که اعلام نظر بدون پیشنهاد هیچگاه نمیتواند سازنده تلقی شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسانشمالی با اشاره به بازدیدی که از برخی نشریات استان و نمایندگان روزنامههای سراسری داشته، گفت: شخصاً از آنان درخواست کردهام ستون ویژهای برای نقد برنامههای جاری اختصاص دهند و چنانچه پیشنهاد مشفقانهای نیز دارند برای ارتقا سطح کیفی برنامهها مطرح کنند.
وی در پایان با تشکر از برخی نظرات سازنده ابراز شده، اظهار امیدواری کرد که روند تغییرات شکلی و محتوایی برنامهها که از چند ماه پیش آغاز شده است، در شش ماهه دوم سال 91 نیز تداوم یافته و شاهد تغییرات مطلوب دیگری در شکل و محتوای برنامهها از جمله بخشهای مختلف خبری باشیم.
شماره پیامک برنامههای سیما 30000664، صدا 30000627، خبر 30000665 و روابط عمومی 3000662 همچنین شماره پیغامگیر 162 و 05842209000 روابط عمومی، 05842209010 سیما، 2209020 صدا، 2209005 خبر آماده است به صورت شبانهروزی نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان و مردم را برای بهبود برنامهها دریافت کنند.
انتهای پیام/و30/ض1002