اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دولت

چندین پروژه عمرانی در لالجین بهار به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: در پنجمین روز از هفته دولت چندین پروژه عمرانی در بخش لالجین شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

چندین پروژه عمرانی در لالجین بهار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در پنجمین روز از هفته دولت چندین طرح با حضور فرماندار، امام جمعه و بخشدار لالجین و جمعی از مسئولین در بخش لالجین شهرستان بهار به بهره‌برداری رسید.

اجرای طرح هادی روستای هارون آباد با تخریب 500 متر مربع و جدول‌گذاری یک هزار و 200 متر طول و جابجایی شبکه 500 متر مربع آسفالت ریزی 6 هزار متر مربع و زیرسازی به طول 700 متر با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

همچنین به صورت همزمان طرح هادی روستای سیمین، طرح هادی روستای خوشاب سفلی، طرح هادی روستای خوشاب علیا، پروژه بهسازی روستای راه هموار و طرح هادی مهاجران افتتاح شد.

در ادامه کارگاه تولید خیارشور علی فلاح افتتاح شد، این کارگاه در زمینی به مساحت2 هزار و 500 متر مربع و زیربنای 1000 متر مربع با اعتباری بالغ بر 267میلیون تومان آورده شخصی به بهره‌برداری رسید و ظرفیت تولید این کارگاه 300تن در سال است که برای 15 نفر اشتغال ایجاد شده است.

سپس خانه بهداشت روستای کوشک آباد افتتاح شد، این پروژه در زمینی به مساحت 224 متر مربع و زیربنای 85متر مربع با اعتباری بالغ بر 45 میلیون تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان به بهره‌برداری رسید که در این روستا یک هزار و 726 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند، لازم به ذکر است زمین پروژه اهدایی مردم این روستا است.

در پایان چندین پروژه در شهر مهاجران به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید که شامل سه بلوار اصلی به طول 700 متر با 16 هزار متر مربع زیرسازی و 2 هزار و 400  تن آسفالت‌ریزی با 230 میلیون تومان اعتبار و احداث میدان اصلی شهر با 100 میلیون ریال اعتبار بوده است.

جدول‌گذاری معابر به طول2 هزار و 100 متر با 420 میلیون ریال اعتبار و پیاده‌‌روسازی در چهار خیابان اصلی به مقدار 3 هزار و 200 متر مربع با 520 میلیون ریال اعتبار، احداث ساختمان اداری و ایستگاه آتش نشانی در 620 متر مربع با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال و تکمیل و تجهیز دو پارک محله‌ای با 120 میلیون ریال اعتبار، نصب دو دستگاه ست ورزشی با 140 میلیون ریال اعتبار و تجهیز شهرداری به هفت نفر نیروی خدماتی و خرید چهار 4 دستگاه خودرو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال از پروژه‌هایی بود که به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول