اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

سیستم اداری موجود باید اصلاح شود

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: سیستم اداری موجود در کشور باید اصلاح شود.

سیستم اداری موجود باید اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد عصر امروز در افتتاح دانشگاه پیام نور رزن با بیان اینکه بیان اقدامات در هفته دولت نتیجه همگامی سه قوه در نظام است، اظهار کرد: اگر بخواهیم خدمات دولت را تعریف کنیم باید منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم.

وی با اشاره به دیدگاه کارشناسانه رهبری در همه موضوعات و مباحث، تصریح کرد: منویات رهبری در هر برهه و در هر زمینه‌ای برای ما رهنمود است.

استاندار همدان سخن رهبری خطاب به دولت نهم و دهم مبنی بر اینکه "شما به پرکاری معروف هستید و همین راه را ادامه دهید" را یادآور شد و افزود: این دولت توان جدیدی به دستگاه‌ها اضافه نکرد بلکه نقاط ضعف و توانمندی‌ها را شناسایی کرد بلکه در برخی موارد میزان استخدامی‌ها را کم کرد چون هنوز هم ظرفیت‌های خالی در کشور وجود دارد.

وی ضمن انتقاد از سیستم اداری موجود بر لزوم اصلاح آن صحه گذاشت و عنوان کرد: با سیستم اداری کنونی نیز کارهای خوبی صورت گرفته اما جا دارد خدمات بیشتر و بهتر شود.

آزاد با اشاره به پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف پس از انقلاب اسلامی به جایگاه علمی کشور اشاره کرد و گفت: امروز کمتر دانشگاهی را در سطح کشور داریم که در جهان دارای مقالات علمی نباشد که بر این اساس در زمینه‌های علمی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

استاندار همدان با بیان اینکه کارهای عمرانی ملموس و نشان‌دار است، ابراز کرد: کارهای فرهنگی و نشان دادن محتوا کار دشواری است.

آزاد با اشاره به ترور‌ها و تحریم‌های انجام شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، تأکید کرد: دشمن همواره برای نقش بر آب کردن طرح‌های راهبردی نظام مصمم است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و با بیان اینکه در آن دوران دشمن رو در رو می‌جنگید، تصریح کرد: وضعیت کنونی جنگ نرم‌افزاری است که در آن اوباما یک جمله می‌نویسد و برای ما کلی بحث درست می‌کند و باید بسیار کار کنیم تا آثار همان یک جمله را پاک کنیم.

استاندار همدان در پایان سخنانش تصریح کرد: ما ترسی از خواسته‌های مردمی نداریم اما برای هر خواسته، راه حل‌ می‌خواهیم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول