اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان خبر داد

افتتاح ساختمان اداری شیلات در بندر ترکمن

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: به دلیل حیاتی بودن طرح‎های شیلاتی از جمله پرورش ماهیان خاویاری و میگو شاهد افتتاح ساختمان اداری شیلات در بندر ترکمن در هفته دولت خواهیم بود.

افتتاح ساختمان اداری شیلات در بندر ترکمن

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان سیمای گلستان با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال انجام شده است اظهار داشت: پرورش ماهیان خاویاری از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان بوده و سرمایه‎گذار آن نیز مشخص شده است.

وی تصریح کرد: پروژه‎های برنامه تامین، عرضه آب، مرمت و بازسازی، مهندسی رودخانه‎ها و سواحل با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در حوزه آب منطقه‎ای افتتاح خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه آبگیری سد کبودوال با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال انجام می‎شود اذعان کرد: این پروژه از پروژه‎های مهم و ملی مخزن خاکی است که حجم آن 17 میلیون مترمعکب بوده و در طول سال نیز قابل تنظیم است.

قناعت از افتتاح و بهره‎برداری سد دانشمند در نوار مرزی منطقه اینچه‎برون با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال خبر داد و گفت: این پروژه به منظور کنترل سیل رودخانه اترک تعبیه شده و حجم مخزن آن نیز 33 میلیون مترمکعب خواهد بود.

وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی پروژه‎های تامین آب، عرضه آب، مهندسی رودخانه‎ها و سواحل در سطح استان با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال در هفته دولت انجام می‎گیرد.

استاندار گلستان اذعان کرد: حفر و تجهیز چهار حلقه با خط انتقال در شهرستان‎های گالیکش، مینودشت و کردکوی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال و حداکثر دبی استحصالی 80 لیتر بر ثانیه صورت می‎گیرد.

قناعت از ایجاد توسعه زیرساخت مسکن‎مهر در سطح استان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد.

وی از افتتاح و بهره‎برداری 10 پروژه در بخش آب و فاضلاب روستایی خبر داد و اظهار داشت: این پروژه‎ها با اعتباری معادل 24 میلیارد ریال در قالب آبرسانی به 88 روستا با جمعیت 5 هزار و 188 خانوار انجام می‎گیرد.

استاندار گلستان از حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق و شبکه داخلی به طول 3.1 کیلومتر و مخزن ذخیره دو باب به حجم 150 مترمکعب خبر داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول