اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی:

بهره‎برداری از اتوبان مینودشت ـ پارک ملی گلستان ‌توسعه استان را در پی د‌ارد

خبرگزاری فارس:‌ نماینده مردم شهرستان‎های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‎تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‎برداری عملیات اجرایی اتوبان مینودشت تا پارک ملی گلستان گام مهمی برای توسعه این منطقه برداشته می‎شود.

بهره‎برداری از اتوبان مینودشت ـ پارک ملی گلستان ‌توسعه استان را در پی د‌ارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالکریم رجبی عصر امروز در مراسم بهره‎برداری از 40 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گالیکش اظهار داشت: عملیات اجرایی اتوبان مینودشت تا پارک ملی گلستان که از طرح‎های مهر ماندگار استان به شمار می‎رود در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: احداث شهرک صنعتی در گالیکش در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی عملیات اجرایی آن آغاز شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان نیز در این مراسم گفت: همزمان با هفته دولت ده‎ها طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در سطح استان به بهره‎برداری می‎رسد که با افتتاح این طرح‎ها تحول اساسی در استان به وجود خواهد آمد.

علی‎اکبر سوخته‎سرایی اظهار داشت: توسعه همه‎جانبه شهرها و استان‎ها از برنامه‎های دولت است که امیدواریم با همکاری و همدلی همه مسئولان برای توسعه این مهم برنامه‎ریزی شود.

حسن صباغیان فرماندار گالیکش نیز گفت: سالن‎های ورزشی، دیواره‎سازی رودخانه‎های روستایی و ... از جمله طرح‎های افتتاحی امروز است.

در این آیین چند نفر از مدیران کل استان گلستان، امام جمعه و مسئولان شهرستان گالیکش حضور داشتند.

گفتنی است همزمان با هفته دولت، 40 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان گالیکش با اعتباری بالغ بر 244 میلیارد و 435 میلیون ریال با حضور معاون استاندار گلستان به بهره‎برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از این تعداد پروژه 35 طرح با اعتبار 213 میلیارد و 835 میلیون ریال مورد بهره‎برداری قرار گرفت و کلنگ آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه با اعتبار 30 میلیارد و 600 میلیون ریال به زمین خورد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول